192 Reacties
8 maanden geleden
Dag van de bevalling (vaginaal) en 5 dagen p.p.
Het blijft een bijzonder proces, ik heb echt tot het laatste moment van de zwangerschap genoten en nu m'n lichaam zich langzaam aanpast begin ik het zwanger zijn ook echt te missen. Uiteraard ontzettend dol en verliefd op ons kleine meisje
8 maanden geleden
11 dagen p.p.
Maar nog maar 2 kilo verwijderd van startgewicht (was ruim 22 aangekomen) en we vinden het niet zo'n strak plan om eronder te duiken (liever wat er boven, want borstvoeding voor 2 en al dat bloedverlies) dus wordt nu gefeed als een malle.
8 maanden geleden
Reactie op dropmentos
11 dagen p.p.
Maar nog maar 2 kilo verwijderd van startgewicht (was ruim 22 ...
Wauw super mama! Je verbrandt denk ik het dubbele calorie毛n per dag!
8 maanden geleden
Reactie op micha毛lla
2 weken geleden keizersnee gehad al 15 kilo kwijt馃帀
Wauw je buik is gewoon alweer strak!
8 maanden geleden
Zo wonderbaarlijk hoe ons lichaam dit kan! Mooi om te zien hoe we dit kunnen delen met elkaar. Alles is goed en is normaal. Prachtig.
Ik ben wel benieuwd hoe het zit met jullie diastase? Hier nog, logisch, volop aanwezig. Herstelt hier langzaam. Hier 23 dagen pp.
8 maanden geleden
Reactie op BibsBibi
Geen foto maar ik krijg mijn spijkerbroek nog niet dicht hoor 馃槴馃槄馃ゲ 11 dag ...
Hier ook nog niet hoor, nu 2 weken postpartum en 10 kilo minder, maar gewoon nog de elastieken broeken aan馃槵馃槆
8 maanden geleden
Reactie op Tigerlilly
Zo wonderbaarlijk hoe ons lichaam dit kan! Mooi om te zien hoe we dit kunne ...
Wat is dat? 馃檲
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Ellende! (Die diastase) ik was er eigenlijk net pas vanaf en kwam erachter ...
Nou ik had het idee dat het bij mij dus ook niet geheel hersteld was. Moet wel zeggen ik 8 maanden pp alweer zwanger was. Maar ben benieuwd hoe die gaat herstellen.
8 maanden geleden
Hier 7 dagen na de bevalling weer spijkerbroek aan!
-3kg onder begingewicht had gehoopt dat de extra kilo鈥檚 zouden blijven 馃槙
Iemand tips qua voeding om iets aan te komen/op gewicht te blijven? Geef ook borstvoeding om de 3 uur en hierdoor viel ik mijn vorige zwangerschap ook zo veel af