192 Reacties

8 maanden geleden

4 dagen post partum

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Ik heb maar gewoon nieuwe broeken gekocht want dat gaat nog wel een jaartje ...
Jup…. Hier ook 😅

8 maanden geleden

Reactie op Anomom99

absoluut! Maar toch een beetje balen 😅 Keek er erg naar uit om weer gewone ...
Ja heb ik ook wel hoor! Verheugde me er ook heel erg op. Bij mij is de ks nu 1,5 week geleden en mijn buik is nog niet helemaal terug merk ik. Wel bijna😊. Hoop dat ik over een week ook kan zeggen dat mijn buikje terug is😊

8 maanden geleden

Reactie op Anomom99

2,5 week geleden bevallen en mn buik is al bijna helemaal weg. Ik zou zo gr ...
Hier gelijkaardig... Ik ben bijna 4 weken geleden bevallen en sinds 2 weken is m'n buik weer zo goed als normaal maar kan mijn oude broeken niet aandoen doordat m'n voet nog in een walkerboot zit ter herstel van een enkelbreuk. Hopelijk lukt dit volgende week eens om te proberen, want na bijna 3 maand trainingsbroeken en rokken te dragen tel ik toch wel af naar een 'normale' broek al is het nog een zwangerschapsbroek, natuurlijk zouden m'n eigen broeken nog leuker zijn ☺️

8 maanden geleden

Heftig, ik ga er niet vanuit dat ik volgende week mijn oude broeken al pas hoor.. is dit iets wat “normaal” is? Pas m’n eerste zwangerschaps broek pas net.. 🥲

8 maanden geleden

Reactie op Anomom99

2,5 week geleden bevallen en mn buik is al bijna helemaal weg. Ik zou zo gr ...
Hier ook! M'n zwangerschapsbroeken zitten dan nog wel redelijk, maar durf mijn gewone broeken ook nog niet aan ivm de wond. Heb ook van die hogere onderbroeken gehaald die eroverheen vallen, want mijn eigen onderbroeken zitten dus ook precies op die wond. Misschien maar even kijken voor high waist broeken ofzo 🙈

8 maanden geleden

Heftig, ik ga er niet vanuit dat ik volgende week mijn oude broeken al pas ...
Dat hoeft ook helemaal niet hoor!! Met mijn 1e heb ik een half jaar m’n oude kleding niet aangepast, moest echt een nieuwe garderobe inslaan 😊 toen ik weer aan t werk ging en meer in beweging kwam vlogen er kilo’s af en ben ik uiteindelijk weer op m’n ‘normale’ gewicht uitgekomen. En als dat niet meer komt, dan is dat ook niet erg! Onze lichamen hebben een nieuw mensje ‘gemaakt’ dus daar mogen we trots op zijn ❤️ elke zwangerschap en hoe het daarna gaat is anders en dat is heel normaal!

8 maanden geleden

vandaag precies 1 week pp

8 maanden geleden

Haha hier ook! Ik dacht “hey die broek past zeker, had ik tenslotte aan tot 19 wk zwanger” ….nou…ehhh…nee 😅 Ik weet ook echt niet wat ik moet aantrekken op dit moment.

8 maanden geleden

Reactie op dk02

Hier ook! M'n zwangerschapsbroeken zitten dan nog wel redelijk, maar durf m ...
Ik heb van cariwell zo zwarte post partum netbroeken bestelt! Echt een aanrader!

8 maanden geleden

Hetzelfde hier hoor! Gelukkig nog wel wat stretchy flared leggings in de kast, die passen altijd 🤣👌🏼

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Dit was in mijn hoofd echt een goed idee alleen stond ik net huilend voor de spiegel, geen enkele bestelde broek past😅 de top die ik erbij had besteld wel 🫣

8 maanden geleden

Vandaag kon mijn oude spijkerbroek weer dicht! Kan er alleen niet mee zitten 😂😂 telt dat?

8 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Nee precies! Hier een ander gevalletje met borstvoeding lekkende tieten 🫢 ...
Ohnooo. Ik heb ook maar wasbare zoogcompressen gekocht. Want die wegwerp vlogen erdoorheen.

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Ben hier ook bang voor. Loop nu nog inmiddels zwangerschapsbroeken,maar ook nog wel flink buikpijn.

8 maanden geleden

Jeetje wat zien jullie er allemaal goed uit. Ik ben nu drie weken pp na een ks. Mijn buik is er nog, inclusief een gek buikje door die ks (het is de tweede is). Mijn gewicht lijkt ook alleen maar weer zwaarder te worden. Hoewel ik het rationeel weet dat je echt niet hoeft terug te veren merk ik toch dat het lastig is dat mijn buik er nog is. Ben ik de enige met die onzekerheid? Nee toch?😅

8 maanden geleden

Binnen een week weer op gewicht, maar geen billen meer en nog een drilpudding buikje. Moet ook nog niet denken aan mn oude broeken maar ben pas 11 dagen pp nu. Blijft bizar hoe je lichaam snel weer grotendeels buikloos is

8 maanden geleden

Snap er niks van dit was 5 dagen na de bevalling buik verdwenen als sneeuw voor de zon nog 4 kg tot ik op mijn oude gewicht zit

8 maanden geleden

Ja bizar ik ook 2 kilo

8 maanden geleden

Reactie op Mvdm2022

Jeetje wat zien jullie er allemaal goed uit. Ik ben nu drie weken pp na een ...
Nee hoor, ik ben ook onzeker over mijn sectio buik. Van de tweeling ben ik vaginaal bevallen en toen slonk mijn buik aanzienlijk sneller. Ik nen ook wel 4 jaar ouder en geen jonge moeder. Dat zal allemaal meespelen. Maar ik heb er nog steeds +10 aanzitten en een dikkere hangbuik. In kleding lijk ik nog steeds zwanger en het lieve ventje is er al 5,5 weken uit.