192 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Anouk689

Netjes hoor!! Doe je hier speciaal iets voor of heb je hele fijne genen? 馃き ...
Hele fijne genen denk ik dan.. ik eet alles wat maar los en vast zit 馃槀馃槄. Ben een echte snoepkont

3 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Nee schimmelinfectie
Maar daardoor krijg je toch geen lucht in je buik? Ik durf het bijna niet te zeggen en wil je absoluut niet beledigen of iets, maar als ik kijk naar die foto lijkt je haast wel zwanger. Zit je miss net voor je ongesteldheid?

3 maanden geleden

Pp 5 maand maar ook veel lucht in mijn buik. Opgeblazen herkenbaar?
Mijn buik was ook nog best bol, leek wel een paar maanden zwanger. Ben nu i.o.m. mijn bekkenfysio mijn buikspieren meer aan het trainen (wel diastase veilige oefeningen, heb nog net iets minder dan 2cm diastase) en ik zie al verschil! Op youtube is er veel te vinden :)

3 maanden geleden

Vijf maanden na de 2e.. de kilo鈥檚 zijn er af maar ik ben wel wat minder strak nog. Dat zal vast vanzelf weer goedkomen met een beetje geduld 猫n lekker meer gaan bewegen. Ik was trouwens bang dat mijn buik na de 2e zwangerschap veel slapper zou zijn, maar hij is eigenlijk niet veranderd ten opzichte van na de 1e! Blij mee 馃槉馃憤馃徎

3 maanden geleden

Hier ook 5 maanden na de 2e! Vanochtend uit nieuwsgierigheid weer eens op de weegschaal gestaan. Weeg nog 0,9 kilo meer dan voor (beide) zwangerschappen. Voor mijn doen nog minder strak dan ik was maar heb absoluut niks te klagen. Ik ben lekker aan het sporten en helemaal tevreden zo.

3 maanden geleden

Ik lijk wel Zwanger . Ik ben nog niks afgevallen en heb geen tijd motivatie ...
Hier hetzelfde verhaal. Ook 2de kind. Ik word er een beetje moedeloos van. Ik hoop vanaf september op mijn niet opgeroepen dagen te gaan sporten, dan heb ik zowiezo babysit.

3 maanden geleden

Misschien zijn er bij jullie ook buitenklasjes waarbij je je baby mee kan nemen? Dan zit je niet aan je partner/oppas vast? Ik ga ook 鈥榮 ochtends voordat mijn partner naar werk gaat hardlopen, of direct als hij thuis komt. Soms ben ik erg moe, maar weet dat ik mij er echt beter bij voel als ik toch even ben geweest. Naar de sportschool ga ik liever wanneer ik min. een uur kan gaan. Ik maak het sporten ook echt een prioriteit. Daardoor lukt het mij ook om 3x week sportschool en 2x hardlopen. Ook eet ik veel kwark (eiwitten), fruit en groente. Enige ongezonde is af en toe een stuk chocolade als toetje. Ik zit nu weer op mijn startgewicht maar ben echt nog niet waar ik voorheen was. Maar het voelt goed om er mee bezig te zijn!

3 maanden geleden

Hier nog 1,6 kilo voor ik op mn startgewicht zit. Ik geef nog borstvoeding maar probeer wel 3 goede maaltijden te eten en tussendoortjes. Het sporten laat ik nu voor wat het is, doe wel veel wandelen als ik daar puf voor heb. Bij mn eerste ging mn gewicht veel minder snel er af. Nu bij hem ben ik na 5,5 maand bijna op mn oude gewicht. Mn buik zit wel vol met striae maar ach who cares馃馃徏

2 maanden geleden

Reactie op Tigerlilly

Maar daardoor krijg je toch geen lucht in je buik? Ik durf het bijna niet ...
Nou zoiets was net ongesteld geweest. Jawel door schimmelinfectie is de bui opgezwollen

2 maanden geleden

Bevallen 2 maart 馃┑

2 maanden geleden

Na 6 maanden

2 maanden geleden

Hier was ik 4,5maand pp (keizersnede)

2 maanden geleden

Wauw wat ziet iedereen er alweer goed uit! Hier was ik 2 weken geleden even zwaar als was bij einde zwangerschap 馃ゴ! Had tot die tijd verlof en veel teveel gesnoept en weinig bewogen. Nu 2 weken weer aan het werk (veel lopen tijdens werk), fietsend naar werk gegaan, begonnen met sporten, normaal aan het eten en nu al anderhalf kilo eraf. Nog maar 13 te gaan 馃檭 Iedereen zegt dat ik er weer prima uit zie, maar dat komt omdat het vooral op m鈥檔 heupen en benen is gaan zitten en mn blubber buikje dus niet opvalt omdat het in verhouding is. Maar ik baal ervan dat ik niks aan kleding pas. Heb het zelf gedaan dus nu ook maar weer aan de bak! Ik wil volgende zomer weer fit zijn! Zou te doen moeten zijn toch? 鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op amelie23

Hier was ik 4,5maand pp (keizersnede)
Foto van vanochtend, vrijdag 6maand pp.

2 maanden geleden

Reactie op eefje2024

8 dagen postpartum + the sunroof Heel eerlijk? Ik had me zo鈥檔 grote pirate ...
Hoi, Raak je dat overige buikje ook kwijt ? Heb hetzelfde maar zit er flink mee helaas.

2 maanden geleden

Reactie op anouk880

Hoi, Raak je dat overige buikje ook kwijt ? Heb hetzelfde maar zit er flin ...
Je raakt het niet zomaar kwijt.. zul je wel wat voor moeten doen 馃槵

2 maanden geleden

Reactie op amelie23

Je raakt het niet zomaar kwijt.. zul je wel wat voor moeten doen 馃槵
Jaa dat snap ik. Maar met oefeningen/trainen wordt dat wel minder ?

2 maanden geleden

Hier nog meer dames met een kleine navelbreuk? Merk dat het daar bij inspanning erg gevoelig blijft. Nu 'lieve' buikspieroefeningen van de fysio mee gekregen. Merk dat ik het toch wat spannend vind? Kleine wordt steeds zwaarder dus wil wel echt weer wat kracht terug in mijn lijf.

2 maanden geleden

Reactie op anouk880

Jaa dat snap ik. Maar met oefeningen/trainen wordt dat wel minder ?
Ja hoor zeker! Maar natuurlijk wel in combinatie met een calorie毛n tekort. Zie hieronder een foto van mijn huidige toestand. Ik ben met 8weken pp weer begonnen met rustig trainen. Ondertussen al een paar maanden elke dag aan het sporten!

2 maanden geleden

Ik heb een beetje een haat liefde verhouding met mijn lijf momenteel. De ene dag accepteer ik het prima en de andere dag erger ik mij echt kapot. Ik zit nog 4,5 kilo van mijn oorspronkelijke gewicht af. Nu waren mijn buikspieren daarvoor is al ver te zoeken hoor maar ik blijf een hangbuikje houden. De spoedkeizersnede zal ook niet mee werken en heeft tijd nodig. In taille merk ik wel dat ik wat afval omdat ik mijn broeken weer pas. Ik let een beetje op mijn eten qua keuzes, sport nog bij de bekkenfysiotherapeut.