192 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op amelie23

Ja hoor zeker! Maar natuurlijk wel in combinatie met een calorie毛n tekort. ...
Met een calorie毛n tekort moet je alleen oppassen als je bv geeft, dat wordt dan afgeraden omdat je productie daarvan achteruit kan gaan

2 maanden geleden

Reactie op juon

Met een calorie毛n tekort moet je alleen oppassen als je bv geeft, dat wordt ...
Tja het is of het een, of het ander. Alleen met een beetje sporten ga je er niet komen.

2 maanden geleden

De weegschaal geeft aan dat ik op bijna mijn oude gewicht zit 0,6 gram. Vanmorgen en gisteren liet de weegschaal mij schrikken het schommelde de hele tijd

2 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

De weegschaal geeft aan dat ik op bijna mijn oude gewicht zit 0,6 gram. Van ...
Zo wel een hele verschil dan de vorige keer hihi馃榾

2 maanden geleden

Nu met kleding lijkt nog nergens op. Ik denk dat het over 2 maanden er beter uit ziet. Ik werk er nu een beetje aan.

2 maanden geleden

Nu met kleding lijkt nog nergens op. Ik denk dat het over 2 maanden er bete ...
Joh, je bent hartstikke goed bezig toch! Je moet ergens beginnen. Ben het er niet mee eens dat je het met een beetje sporten niet gaat redden, want als je begint met een beetje sporten, krijg je vanzelf de smaak te pakken (als je iets doet wat je leuk vindt). Ook krijg je daardoor minder trek in ongezonde dingen. Keep up the good work mama 馃挭馃徑 ik vind je er prachtig uitzien 馃槈馃憤馃徑

2 maanden geleden

Frustratie hier... aan mijn lichaam kan ik zien dat ik langzamerhand aan het afvallen ben, maar de weegschaal geeft steeds precies hetzelfde gewicht aan... zou dit (o.a.) spiermassa zijn? Want hier kan ik net niks mee 馃ス.

2 maanden geleden

Reactie op Ceciliav

Frustratie hier... aan mijn lichaam kan ik zien dat ik langzamerhand aan he ...
Ik denk het wel hoor! Ik merk het altijd aan mijn kleren als ik afval (of aankom natuurlijk 馃ぃ). Je zou evt je buikomvang kunnen opmeten en daaraan zien of het afneemt. Spiermassa is sowieso zwaarder dan vet, dus kan zijn dat je daardoor in gewicht bent aangekomen.

2 maanden geleden

Nu met kleding lijkt nog nergens op. Ik denk dat het over 2 maanden er bete ...
Je ziet er gewoon prachtig uit hoor, je hebt 2 kinderen op de wereld gezet!馃槉 wees trots op jezelf!鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op LifeIsPrecious

Je ziet er gewoon prachtig uit hoor, je hebt 2 kinderen op de wereld gezet! ...
Dit is zo makkelijk gezegt. Ik ben hier door de topic heen gegaan en zie foto's voorbij komen dat ik mezelf nu gewoon kapot schaam. Ook bij mij zijn er een hoop kilo's aan gekomen en ook echt op de benen en kont. En mn buik hangt gewoon. Het is niet om aan te zien.

2 maanden geleden

Ja maar de vraag is hoe deden ze dit? Echt een vlakke buik die heb ik nog niet behaald in de 6 jaar tijd.haha

2 maanden geleden

Reactie op Ceciliav

Frustratie hier... aan mijn lichaam kan ik zien dat ik langzamerhand aan he ...
Tip van Flip: vergeet de cijfers van de weegschaal en pak een meetlint en meet jezelf op! V茅茅l vertrouwelijker wanneer je spieren aan het opbouwen bent!

2 maanden geleden

Reactie op anoniemmoesje

Tip van Flip: vergeet de cijfers van de weegschaal en pak een meetlint en m ...
Dankjewel flip !

2 maanden geleden

Reactie op Zena89

Dit is zo makkelijk gezegt. Ik ben hier door de topic heen gegaan en zie fo ...
Echt vervelend he.. Ik heb ook nog een hang en flubberbuikje. Ook al zie ik echt wel dat ik langzaam wel afval. 馃珷 Moet echt continue herhalen tegen mezelf dat mijn tijd nog wel komt, en dat ik een prachtige gezonde dochter er voor heb terug gekregen Maar oh oh oh wat een giga deuk in mijn (al fragiele) zelfvertrouwen

2 maanden geleden

Reactie op Zena89

Nee maar het komt goed bij mij heeft het ook 6 maanden geduurt voor me buik zoals voorheen uitzag en ja het hoort er ook bij als je een kind gebaard heb het leven is geven en nemen鈽猴笍

2 maanden geleden

Reactie op Zena89

Is het je ook opgevallen dat de meeste foto's die gedeeld worden foto's zijn van vrouwen die alweer strak zijn? Niet dat dat erg is!! Maar die zijn nu zelfverzekerd genoeg om het te delen. En die zullen er hard voor gewerkt hebben of misschien goede genen, maar die worden gedeeld. Ik ben ook nog lang niet zoals ik was voor mijn zwangerschap, maar ik deel dus geen foto. En zo zullen er misschien meer zijn. Dat is net als met sociale media. Al het mooie wordt gedeeld... Ik snap je frustratie echt! Worstel er zelf ook mee, maar ben goed op weg nu... Maar besef me met de dag meer hoe het 茅cht in elkaar zit. En geloof me, je leven is te kort, en helemaal jouw tijd met jouw kindje, om je zo naar te maken over die extra kilo's! Je leeft nu, je hebt een mensje gemaakt 茅n op de wereld gezet. Die hopelijk gezond is en waar je trots op mag zijn. En geniet daar van alsjeblieft!! Ik heb mezelf gezegd dat ik graag een gezonde en fitte mama voor mijn dochter wil zijn, zodat ik goed voor haar kan zorgen en lekker met haar kan spelen. En of dat nu die 5 kg extra is of niet, daar wil ik aan werken voor haar en voor mezelf.

2 maanden geleden

Ik doe het ook echt wel zelf hoor. Maar waar haal ik de tijd vandaan om ubberhaubt te sporten馃槀. Ben een moeder die 4dagen in de week werkt. De weekenden druk met kinderen en huishouden. 8uur ligt de oudste op bed en dan zijn we blij dat we zelf om 9uur ook kunnen liggen馃槀馃槀 Ik denk dat ik via het werk eens een coach ga benaderen. Misschien dat het dan wat makkelijker gaat

2 maanden geleden

Reactie op Zena89

Ik doe het ook echt wel zelf hoor. Maar waar haal ik de tijd vandaan om ubb ...
Ik snap je hoor! Het is ook echt puzzelen en plannen. Toevallig hebben wij bijvoorbeeld een schoonmaakster. Ik haal er geen voldoening uit en vind dan andere dingen belangrijker. Maar goed, die moet natuurlijk ook weer betaald worden. Ik heb gisteren voor het eerst gesport in huis waar de kleine meid bij lag op het speelkleed. Die moest steeds om me lachen en met iets meer dan half uur was ik klaar. Het hoeft geen uuuuuren, maar gewoon even lekker knallen. Ben er wel van overtuigd dat het iets moet zijn wat je leuk vindt. Anders ga je het niet doen en voelt het alleen maar als iets wat je ook nog moet doen. Maar strekking: kijk ook naar wat je wel hebt en geniet ook van je kids. Niet zo streng zijn voor jezelf 馃槝馃槝

2 maanden geleden

@zena89 Ik wil ook even een opmerking naar jou maken. Volgens mij zie je beren op de weg. Drink elke morgen een glas met een beetje appelazijn. Eet geen suikers meer!Eet iets minder en beweeg meer. Ohja en vaak de trap op en af helpen helpt. Zo ben ik in een week 3 kilo lichter geworden. Ik ben wel een maand bezig zo. Maar in ene keer gingen de kilo鈥檚 eraf. Je had tegen mij ook gezegd zie geen beren op de weg .. met fininanceel en thuis blijven. Weetje nog? Het heeft mij langzaam aan het denken gezet. En ik had jou feedback.. een schepje achter mijn kont ook nodig! Thanks. Dus nu geef ik een schopje terug! Hopelijk helpt het jou!

茅茅n maand geleden

Reactie op Anouk689

Is het je ook opgevallen dat de meeste foto's die gedeeld worden foto's zij ...
De foto's zeggen ook niet het hele verhaal. Dit is mijn buik na 6 maanden. Ziet er cava uit zou je denken maar jullie zien enkel de 'na' foto. 'Voor' de zwangerschap had ik een buikomtrek van 79cm, deze is nu nog steeds 93cm en ik weeg nog 10 kg meer dan voor de zwangerschap. Mijn garderobe is zeer beperkt daardoor waardoor mensen met altijd in dezelfde 3 outfits zien en ik altijd gefrustreerd ben omdat ik weeral geen kleren meer heb om aan te doen, nadat ik weeral eens onder 'gekotst' ben. Er zit zoveel meer achter 1 beeld. Het lijkt misschien perfect, maar toch kan er ook altijd nog onzekerheid achter schuilen. Ik heb wel geleerd om mezelf te 'leren' graag zien.