9 Reacties

één maand geleden

Mijn oudste heeft dit met maat 86 gehad. Daar heeft hij een jaar in gezeten. Ik denk dus dat het echt per kindje verschillend is wanneer ze even stoppen met groeien.

één maand geleden

Ik volg even

één maand geleden

Meestal vanaf 86 staat het een tijdje stil Als ze 1 zijn hebben ze vaak even een groei stop. Mijn oudste zat er oom een tijd in

één maand geleden

Mijn oudste heeft zeker een halfjaar in maat 80 gezeten.

één maand geleden

Mijn zoontje is van 8 februari en zit nu ook zo’n 2 weken in maat 80. Ik heb nu 80 en 86 aangeschaft, zodat ik gewoon al wat heb. Het ene valt kleiner en ander groter, dus het is sowieso niet altijd te zeggen wanneer wat past. We gaan het zien wanneer hij wat aan kan

één maand geleden

Oeh lastig heel verschillend. Maar dat klopt wel soms zo kort maar een maatje is gewoon verschillend 80 of 86 is wel een maat wat ze lang kunnen dragen. Meestal tussen 1 en 1,5 ga je groter dan die maten.

één maand geleden

Onze oudste heeft een jaar lang maat 74 gehad 🙈 (tot 18 maand ongeveer) maat 80 was van korte duur, had ineens een inhaalbeweging. Heeft nu bij 3 jaar maat 92/98 en hij draagt nu kleren die we vorig jaar een maat te groot hadden gekocht en die nu perfect passen.

één maand geleden

Hoi hoi, m’n oudste heeft maat 80 echt maar 1 maand gedragen 🫣 doe soms ook rompers aan van 86 bij m’n jongste van 8 maanden. 86 heeft m’n oudste wel bijna een jaar mee gedaan

één maand geleden

Grappig zo is elke baby toch anders. Hier baby van 10kg en van 10 februari en zit in maat 74. Hij heeft dan wel weer maat 62 overgeslagen. Vriendin van mij heeft een baby die meer dan een driekwart jaar maat 74 had, dus het is niet te voorspellen