376 Reacties
2 jaar geleden
21 kilo 🥲🥺
ik eet minder dan voor mijn zwangerschap dus ja maakt me wel een beetje onzeker maar mijn gynaecoloog zegt dat het niet zo schokkend is.
Bij de eerste was ik in totaal 30 kg aangekomen bij de tweede in totaal 7 kg. Ik woog 50 kg voor elke zwangerschap dus zal straks ook wel weer goed komen 😉
2 jaar geleden
Reactie op TeuntjeTB
Herkenbaar.. ben 22 weken en 5kg aangekomen
dat is toch net niks 😉
2 jaar geleden
Altijd al onzeker geweest over mn gewicht. Met 14 weken was ik 7 kilo aangekomen terwijl ik niet echt een duidelijke baby buik had🫠 inmiddels ben ik 23 weken en sindsdien heb ik niet meer op de weegschaal gestaan. Ik was er best van geschrokken en het maakte mij alleen maar onrustig dus ik weeg me voorlopig niet meer
2 jaar geleden
Reactie op Kimberly08
Hier -18 kilo 😅
En dat met 21.5
Kon je het hebben of lig je met hg aan een infuus. Als ik 18 kilo afval ben ik denk ik dood namelijk 🙈
2 jaar geleden
Kon je het hebben of lig je met hg aan een infuus. Als ik 18 kilo afval ben ...
Nee ik kon het hebben maar ben nu wel het randje
2 jaar geleden
Ik ben nu 20 weken en ook al bijna 5 kilo aangekomen. Nu las ik begin tweede trimester kom je het snelste aan . En dat schijnt bij mij wel zo te zijn.
2 jaar geleden
Reactie op eefje2024
23 weken en 10 kg aangekomen. In de eerste weken viel ik alleen maar af
Ben hier overigens niet onzeker over. Blijkbaar doet mijn lijf dit. Ik eet echt niet zo heel anders dan voor de zwangerschap. Van de tweeling kwam ik in totaal meer dan 23 kg aan. Ging er ook allemaal weer af (en anders maar niet🤷🏼♀️ kan er niet mee zitten)
2 jaar geleden
Het schommelt heel erg, rond de 5 kg nu met 23 weken. We zijn allemaal zo verschillend, en her zegt ook niets ober de baby of hoe het er na de bevalling aan toe gaat denk ik?
2 jaar geleden
Nu 20 weken en ongeveer 8 of 9 kg aangekomen. Ik doe niks 'geks' of heel anders, dus dan zal een het allemaal wel prima zijn!