27 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Fabi-R

Rijstwafel met 6 maanden 🫣 ik ben daar een beetje voorzichtig die rijst ka ...
Ben er ook geen fan van idd, geef vaak van die mais stickies die smelten in de mond

2 maanden geleden

Hier ook nog 5 flessen van 180cc.. Overdag redden we 4 wel maar ze wilt nog een nachtfles. Ochtend fruithapje en smiddags groente.

2 maanden geleden

Hier ook enorm aan het stoeien met de hoeveelheden. We zijn aan het afbouwen met borstvoeding en begonnen met oefenhapjes eerst 1x p.d en toen dat goed ging ook naar 2x p.d 2 ijsklontjes groente. Wil eerst graag 10 groentes aanbieden en dan gaan oefenen met fruit. Zijn hier bij 5,5 maand mee begonnen(daarvoor nog geen interesse en hebben gewacht ivm darmrijping en overstap van bv naar Kv) Hij is super blij met de fles, dus gingen ineens naar flessen van 200. Hij zat eerst op 150 cc bv en 165 kv. Nu sinds twee dagen dit schema, blijkt te werken.. 7:00 fles 200 cc 9:00 slapen 11:00/11:00 fles 200 cc 12:00 groente hap 13:00 slapen 14:30 fles 200 cc 16:00 slapen 17:00 fles 135 cc 17:30 groentehap 18:30 fles 200 cc 19:00 slapen Twijfel ook enorm , hij groeit in elk geval wel goed! Dat was met borstvoeding een stuk moeilijker. Maar ga kijken of ik kan overleggen met CB. Hij is 6 maanden (14/02/2024) en weegt 6,6 kilo.

2 maanden geleden

Reactie op Mamasincefebruari

Verder wel goed in eten van fruit en groente? Want dan is 500 ook voldoende ...
Hier wil hij heeeeel graag hapjes!!! Die kan ik erin blijven stoppen. Maar met de warmte ook maar zi weinig vandaag vind ik wel wat minder fijn.

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Hier wil hij heeeeel graag hapjes!!! Die kan ik erin blijven stoppen. Maar ...
Bij mij ook zo fijn! Maar ik pureer vaak 2 stuks fruit hier zit ook enorm veel vocht in

2 maanden geleden

Reactie op Mamasincefebruari

Bij mij ook zo fijn! Maar ik pureer vaak 2 stuks fruit hier zit ook enorm v ...
Klopt! Dat scheelt inderdaad enorm. ☺️ Hier is banaan favoriet dus ga morgen kijken hoe ze reageert op mix banaan-meloen. ☺️

2 maanden geleden

Wij zijn nu begonnen met afbouwen zoontje is 6 maanden, zaten op 5x180(+6) maar nu 4x180 en 1x 120. Morgen proberen of die 120 dan 90 kan worden. Dat is de droomvoeding die we dan gaan laten vallen. En ineens vind ik het zo verschrikkelijk😩. Het is zon lekker moment van een slapend kindje knuffelen.. hij wilt namelijk echt niet meer bij ons in slaap vallen dus is dit moment zo fijn♥️ ga het gewoon echt missen.