9 Reacties

12 dagen geleden

Mijn zoontje slaapt echt heel weinig overdag, ik mag in mijn handen klappen als hij een uurtje of twee uurtjes slaapt. Meestal leg ik hem neer en dan ligt hij na een kwartier alweer met zijn oogjes open, terwijl hij ‘‘s nachts hartstikke goed slaapt.. Kan het zijn dat ze het verschil weten tussen dag en nacht waardoor ze overdag niet willen slapen?

12 dagen geleden

Deels herkenbaar! Onze meid slaapt vaak halve uurtjes, meestal wel vrolijk wakker. Geen tips hier, omdat je al goed naar de wakkertijd kijkt enzo! Ik snap wel dat het je opbreekt. Ik lees verhalen over kindjes die 2 a 3 uur achter elkaar slapen en ik heb een haluur de tijd om te kiezen uit eten, douchen, serie kijken of wat dan ook. Voor de rest ben je de hele dag bezig met de kleine.

12 dagen geleden

Reactie op Wolkje1

Mijn zoontje slaapt echt heel weinig overdag, ik mag in mijn handen klappen ...
Dit is echt zo herkenbaat

12 dagen geleden

Reactie op Wolkje1

Mijn zoontje slaapt echt heel weinig overdag, ik mag in mijn handen klappen ...
Zou goed kunnen! Die van ons slaapt de nacht ook goed en door. Maar overdag😵‍💫😵‍💫

12 dagen geleden

Reactie op Wolkje1

Mijn zoontje slaapt echt heel weinig overdag, ik mag in mijn handen klappen ...
Zo herkenbaar! Het scheelt dat hij in zijn wakkertijd wel gezellig is. Gisteren in totaal 1,5u geslapen. En van 19-6.15u (met 1 voeding om 22.30u).

12 dagen geleden

Reactie op Willemijn_R

Zo herkenbaar! Het scheelt dat hij in zijn wakkertijd wel gezellig is. Gist ...
Ja die van mij ook, alleen het is soms zo vermoeiend..

12 dagen geleden

Hier ook herkenbaar! Goede nachten, daar zijn we heel blij mee. Afgelopen nacht van 9 tm 7 aan een ruk door met om 8 z’n laatste voeding. Overdag wil hij laatste weken vooral op ons slapen. Enige manier om hem weg te leggen voor een slaapje is op z’n buik. Maar dat wil ik hem eigenlijk niet te veel aanwennen😅.. af en toe om even wat tijd te hebben voor mezelf leg ik hem op z’n buik op het aankleedkussen en dan slaapt hij ineens 2-3 uur.. over ruim 3 week gaat hij voor het eerst naar het kdv en wil niet dat hij dan alleen op z’n buik kan slapen. Ik houd hem zelf dan continu in de gaten, omdat hij als hij een beetje wakker wordt z’n neusje naar onder toe legt en het dan wel best vindt 😅 in de box wil hij niet meer slapen en in z’n kamertje ook niet. Misschien omdat het niet donker genoeg is. Nog een beetje aan het zoeken overdag dus. Merk wel dat ik me zelf zoveel fijner voel als hij even 1 a 2 uurtjes geslapen heeft en ik even een moment voor “mezelf” (voornamelijk huishouding😆) heb

12 dagen geleden

Reactie op Kirrx

Deels herkenbaar! Onze meid slaapt vaak halve uurtjes, meestal wel vrolijk ...
Dit is dus ook precies wat ik meemaak! Mijn dochter van drie maanden slaapt alleen een kwartier of half uur en dat ook nog eens op schoot🤣

12 dagen geleden

Hoe oud is je kindje? Wellicht is je kindje al eerder dan na 1,5 uur wakkertijd moe? Als ik te lang wacht, slaapt mijn dochter ook steeds kort. Mijn dochter (14w) slaapt overdag 4,5 a 5 uur en ‘s nachts 11 uren. Sinds kort heeft zij dan een wakkertijd van 1,5 uur. Maargoed, misschien is mijn dochter gewoon erg snel moe maar misschien heb je er iets aan🫣