22 Reacties

één maand geleden

3 slaapjes van 1uur of 1,5uur soms 40min

één maand geleden

Hier 2 a 3 slaapjes van 3 kwartier tot max 2 uur

één maand geleden

Hier ook 2 à 3 slaapjes van 1 uur tot 2 uur lang

één maand geleden

Hier de ene dag 2 andere dag 3 slaapjes. Vaak is het 1e dutje zo’n 45 min en het 2e dutje 2/2,5 uur. Als ze bij het 2e dutje ook echt maar kort slaapt dan doet ze vaak dus nog een 3e. Maar eigenlijk komt dat vrij weinig meer voor meestal gewoon 2😊 Is wel pas sinds ongeveer 1,5 weekje moet ik zeggen.

één maand geleden

3 slaapjes van ongeveer 1,5-2 uur. Laatste slaapje soms wat korter

één maand geleden

Hier meestal 2x 1,5 uur en afhankelijk van hoe die gaan heel soms nog een 3de powernap. Maar die vaker niet dan wel, sinds een week

één maand geleden

2 slaapjes. Eerst is meestal van 9-11 en de tweede tussen 1230/1300 tot 1430/1500. En dan naar bed rond 18.

één maand geleden

Heerlijk die lange slaapjes. Als ik mijn zoontje volledig zelf laat beslissen qua slaapjes is dat 1x half uur. De rest van de dag problemen. In de middag valt ie uiteindelijk op mij in slaap en laat ik m anderhalf tot 2 uren liggen. Laatste slaapje kost me ook een uur voor ie slaapt en duurt 30 min. Drama hier. Ik weet niet wat ik verkeerd doe.

één maand geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Heerlijk die lange slaapjes. Als ik mijn zoontje volledig zelf laat besliss ...
Hier net zo hoor 😅

één maand geleden

Nou, hier slaapt ze 2x prima overdag. Maar zodra ze in de avond naar bed moet is het drama. Ook wij weten niet wat we verkeerd doen maar dan op een ander moment van de dag 😅

één maand geleden

Hier 's ochtends een uur en 's middags tussen de 1,5 en 3 uur. Het laatste slaapje is sinds kort een drama, dus het is ineens van 3 naar 2 slaapjes meestal. Ze gaat dan 's avonds echt rond 18.30 uur slapen. Meestal wordt ze dan tussen 06.00 en 06.30 uur wakker, maar vanmorgen was het 04.30 uur 😭 Hoop echt niet dat dat de nieuwe gewoonte wordt... dan moet dat 3e slaapje er snel weer in. Maar ze was ook voor het eerst sinds 6 weken weer naar de opvang geweest en daar sinds 14.00 uur niet meer geslapen. Dus dat zal het (hopelijk) geweest zijn!

één maand geleden

Er zijn zoveel dingen die van invloed zijn op het slaapje! Als hij zo lang slaapt op jou, zie ik dat persoonlijk niet als iets verkeerd. Hij voelt zich fijn bij jou! Houd je wakkertijden aan? Valt hij zelf in slaap? Voelt hij zich veilig in zijn bedje of is het nog niet zo vertrouwd? Heb je een bepaalde slaaproutine? Hier heeeel lang een hazenslaper gehad en laatste weken echt heel goed (overdag)!

één maand geleden

Reactie op Babygirlfeb24

Er zijn zoveel dingen die van invloed zijn op het slaapje! Als hij zo lang ...
Ja op alles eigenlijk haha. Wakkertijden rond de anderhalf uur, hij laat dan slaapsignalen zien. Dan bedritueel gaat prima tot de laatste stappen(liedje zingen en op bed). Als ik ga zingen is het mis. Dus ook geprobeerd zonder liedje te zingen weg te leggen, maar ook dat werkt niet. Hij gaat spelen in bed en omdraaien en nu zelfs kruipen. Na een uur kan hij zich dan soms met veel hulp eindelijk overgeven. Maar vaak heb ik hem dan na 45 min bij mij gepakt en slaapt ie op de borst. Maar ook dit wil hij de eerste 40 min niet. Hij slaapt al sinds 3 maanden in zijn eigen bedje op onze kamer en dan ging heel erg goed! Wel kleine slaapjes, maar altijd binnen 10 min sliep ie.

één maand geleden

Sochtends 2 uur en smiddags 1/1,5 uur

één maand geleden

3 x 50+/- min…

één maand geleden

Nou hier 3x 30 minuten 😅 met geluk soms een uurtje

één maand geleden

‘s morgens ong 2 uur en ‘s middags 2,5 uur

één maand geleden

Reactie op Elisedb

Nou hier 3x 30 minuten 😅 met geluk soms een uurtje
Same😔

één maand geleden

Hier meestal ongeveer van 10:30 tot 12:30 en 15:00 tot 16:00. Hij wordt meestal wakker tussen 07:15-07:45. Heb eigenlijk nooit 3 slaapjes gedaan, dat lijkt hij wel niet nodig te hebben. 's Avonds krijgt hij om 19:00 een fles op z'n kamer en gaat daarna meteen slapen.

één maand geleden

Hier standaard wakker om 6u in de ochtend. Dan om 8u eerste slaapje (45min) en vervolgens houden we wakkertijden aan. Komt meestal neer op 3 slaapjes van 45 tot 90min of als we pech hebben 4 slaapjes van 45min 🙄