10 Reacties

één maand geleden

Gewoon je kindje volgen. Als hij daar aan toe is is het alleen maar mooi meegenomen. Die van mij eet na 5 maand nog steeds niks goed😂

één maand geleden

Die van mij wilde eerste helemaal niks! Ze is prematuur geboren met 34+3. Ze is nu 6,5 maand ongecorrigeerd. En sinds ze meer vast voedsel krijg hoe beter het met haar gaat. Mijn varkentje eet in de ochtend als er geen rem opzit een appel en banaan op. En met avond eten 200 gram groenten. Als het op is gaat ze nog steeds huilen en gillen omdat ze het er niet mee eens is 🙈

één maand geleden

Misschien helpt t om wat meer water er bij aan te bieden.. mocht je echt vinden dat hij te veel eet

één maand geleden

Hier eet ze ook als een tijger! Ochtend 1-1,5 stuk fruit, tussen de middag een halve tot een hele boterham (zonder korst) met RoomBoter, avond 200 gram mix van groenten, aardappel en iets van proteïne (ei, vis, vlees). Tussendoor nog wel eens een maisvinger. Oja, en ze krijgt ook nog zo'n zes a zeven keer borstvoeding.

één maand geleden

Ochtend bordje granenpap gemengd met voeding . Halverwege ochtend +/- 200 gram gepureerde fruit. Lunch; een fles van 120cc (gaat vaak niet op) en 1,5 tot 2 boterhammen zonder korst met beleg. Einde middag een maissnack of stuk fruit en/of groente om op te knagen.. Begin de avond een groentehap van +/- 200 gram (groente, aardappel/rijst, vlees/vis) en met het naar bed gaan nog een fles. We hebben ook nog een nachtfles dus ze zit op ongeveer 3 a 4 flessen nu per 24u. Na elk eetmoment biedt ik haar waterfles aan.

één maand geleden

Dank jullie wel meiden❤️ dan kan ik ook gerust wat meer aanbieden zie ik!

één maand geleden

Reactie op Baby-2021|

Die van mij wilde eerste helemaal niks! Ze is prematuur geboren met 34+3. Z ...
Aah fijn om te lezen dat het steeds beter gaat met haar! Hier ook een prematuur van 29+4. Nu 9 maanden maar gecorrigeerd 6,5 maand 😉

één maand geleden

Ik heb deze vraag toevallig bij het consultatiebureau gesteld! De arts zei dat je inderdaad je kindje kunt volgen. Die gaat zichzelf niet snel overeten. Fijn als ze goed eten!

één maand geleden

Reactie op Hannekee92

Ik heb deze vraag toevallig bij het consultatiebureau gesteld! De arts zei ...
Super, bedankt voor jouw reactie! Ik ben sinds een dag of 2 meer gaan geven en je merkt dat hij minder hongerig de volgende borstvoeding in gaat. Heel erg fijn 😊

één maand geleden

Hier ook een grote eter. ‘s morgens 1 of 2 stuks fruit en ‘s middags 2 boterhammen. En soms als middag snack ook fruit of broodje. Hij laat daarom wel veel melk staan. En nog soepstengel of liga tussendoor. Maar ik geloof dat het zeker geen kwaad kan, ze geven het anders vanzelf wel aan ☺️ ze leren nu ook zo veel, dan kunnen ze het vast goed gebruiken!