20 Reacties

één maand geleden

Gewoon paar slokjes tijden fruit of groente hapje

één maand geleden

Ik volg. Ben ook benieuwd met hoeveel maanden jullie hiermee beginnen/ zijn begonnen.

één maand geleden

Ik volg. Ons zoontje ( bijna 7 maanden ) krijgt sinds een paar dagen 3 flessen van 180+6 met daarbij 200gr fruit, +- 200gr groente en een tussendoortje. Aangezien er dus een fles af is ben ik bang dat hij niet genoeg vocht binnen krijgt; water en thee zijn nog geen favoriet.. ben ook niet van plan om die fles er om die reden weer op te gaan doen, hij doet t namelijk super goed

één maand geleden

Paar slokjes tijdens fruit, brood en groente moment en soms tussendoor of na slaapje. Zijn vaak paar slokjes steeds.

één maand geleden

Reactie op MaritJanssen

Ik volg. Ons zoontje ( bijna 7 maanden ) krijgt sinds een paar dagen 3 fles ...
Mag ik je vragen welke fles je eraf gehaald hebt?

één maand geleden

Reactie op HakunaMatata96

Mag ik je vragen welke fles je eraf gehaald hebt?
Fles van 15u. En en de fles van 11u verschoven naar 12:15u ( na de boterham )

één maand geleden

Ik geef het na het fruithapje en groentehapje zodat er ook geen restjes in z'n mond achterblijven. Dat gaat om 3 a 4 slokjes. Sinds 3 dagen geven we broodje en na elke hapje brood geef ik wat water om het weg te spoelen.

één maand geleden

Reactie op MaritJanssen

Fles van 15u. En en de fles van 11u verschoven naar 12:15u ( na de boterham ...
Ik ben vandaag bij het CB geweest en dit ga ik ook doen. Heb je die 3de fles afgebouwd? Of gewoon weggelaten ?

één maand geleden

Hoe introduceren jullie water/thee? Mijn dochter snapt nog niks van een broodje eten " korstje sabbelen" en uit een tuitbeker drinken.

één maand geleden

Merken jullie dat de ontlasting beter is na het geven van wat water na de hapjes?? Wij geven twee weken hapjes nu en merken het wel aan zijn ontlasting, zielig soms! Wellicht omdat hij er geen vocht bij krijgt?

één maand geleden

Waar doen jullie het in? De fles of een beker of?

één maand geleden

Reactie op Tamberw

Merken jullie dat de ontlasting beter is na het geven van wat water na de h ...
Ja! Was echt persen en ook wel stevige ontlasting. Met wst water weer wat normaler.

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Ja! Was echt persen en ook wel stevige ontlasting. Met wst water weer wat n ...
Ah ja hier ook! Dan gaan we proberen paar slokjes water te geven na de hapjes. Hopelijk dat dat wat helpt. thank you

één maand geleden

Reactie op Yvonne1989

Hoe introduceren jullie water/thee? Mijn dochter snapt nog niks van een bro ...
Hier was het vooral een kwestie van telkens blijven aanbieden en na een aantal keer snapte hij het

één maand geleden

100ml bied ik aan, water. Meestal is daar 15ml van op 😂

één maand geleden

Reactie op JDSL

Ik doe het in oude shotglaasjes 🫣

één maand geleden

Reactie op anoniemmoesje

100ml bied ik aan, water. Meestal is daar 15ml van op 😂
Hahahahhahaha. Nice eensgelijks

één maand geleden

Reactie op JDSL

Nu in de fles. Deed eerst een beker, maar dat eindigde vooral.op de romper. Hij vvons het wel fantastisch. 360 graden beker snapt hij de ballen niet van dus om wat binnen te krijgen toch maar in de fles.

één maand geleden

Reactie op JDSL

Rietjes beker

één maand geleden

Hier werkt thee op flestemperatuur in een fles die we ook voor melk gebruiken goed. Doe er meestal 120ml in en hij drinkt toch wel gemiddeld 80ml op. Ene keer 60, andere keer 100, of er tussenin.