9 Reacties

4 maanden geleden

Dit doet mijn kleine ook echt vaak vraag me echt af waarom

4 maanden geleden

Heeft mijn dochtertje ook gedaan, aan de borst vooral. Ik dacht dat het voor haar een soort van zelftroost methode was ofzo.. zoals ze in bed ook kan doen in haar slaap. aantal weken gehad. Nu doet ze het niet meer.

4 maanden geleden

Reactie op Velvet91

Heeft mijn dochtertje ook gedaan, aan de borst vooral. Ik dacht dat het voo ...
Ik ben heel benieuwd wanneer dit weg gaat het is echt heel irritant voeden en hoop niet dat er wat aan de hand is met haar

4 maanden geleden

Mijn kleine man doet dit ook. Is nu 3,5 maand. Elke keer als een sprong begint zijn die flessen dramaaa behalve zijn laatste fles idd dan is hij moe. ik vind het vooral frustrerend. Helaas niks aan te doen vaak als hij verder in een sprongetje zit drinkt hij zijn flessen weer onwijs goed leeg dus het is uitzitten denk ik…

4 maanden geleden

Reactie op Baby240224

Mijn kleine man doet dit ook. Is nu 3,5 maand. Elke keer als een sprong beg ...
Heel apart! Alleen mijn meid drinkt wel alles op ze heeft echt dorst alleen flessen duren wel wat langer nu ze dit doet

4 maanden geleden

Ik heb dit mijn zoontje ook gezien meer wanneer hij heel erg hongerig is. Dus dat ik de fles iets later geef of hij eerder honger krijgt en dan is hij soort van ongeduldig en heel erg druk hij begint soms zelfs te trillen op zoek naar de speen van de fles … en dan gaat die schudden met zijn hoofd dan heeft hij veel John het maar kan lijkt niet focussen op het drinken … lijk een beetje overgeprikkeld door de honger gespannen

4 maanden geleden

Reactie op Baby240224

Mijn kleine man doet dit ook. Is nu 3,5 maand. Elke keer als een sprong beg ...
Wij hebben exact dit.. Onze dochter is 4 maanden

4 maanden geleden

Jaaa, mijn zoontje doet dit al sinds hij 3 maanden is. En nu hij een maand ouder is, doet hij het nog steeds: of zijn hoofdje gaat heen en weer of hij sabbelt op de speen van de fles in zijn mondhoek of duwt de speen van de fles uit zijn mond. Het voeden gaat alleen goed als hij zijn twee laatste voedingen krijgt, want dan is hij moe of slaapt half. Wat ik doe, is een slaapliedje zingen. Ik merk dan dat hij rustig wordt. Dan drinkt hij nog niet echt uit de fles, maar het duurt niet lang, voordat ik hem dan wel hoor drinken. Tegen die tijd dat zijn flesje op is, is hij in dromenland. En als hij meer wakker is dan half slapend, dan praat ik een beetje met hem, dat hij moet drinken. Ondertussen houd ik hem wel stevig vast met de fles in zijn mond, zodat hij gaat drinken. En als het niet lukt, leg ik hem even in zijn ledikantje. Dat vindt hij niet leuk natuurlijk, en begint hij te jammeren om vervolgens in huilen over te gaan. Nou, dan wil hij de fles wel, hoor. Haha. Beetje gemeen, maar anders drinkt hij helemaal niets uit de fles, maar wel uit de borst 😳 Toen mijn zoontje voor het laatst naar het CB moest, had ik dit aangegeven. Ze zeiden: “Het hoort bij de ontwikkeling. Ze zien nu beter, dus krijgen ook veel prikkels, waardoor ze snel afgeleid zijn. Wat helpt, is voeden in een donkere, stille ruimte.” Nou, sindsdien is het telkens gordijnen open en dicht. En dat 7x dag op een dag 😩🤣

4 maanden geleden

Mijn zoontje doet dat ook en blijft ook last van krampjes houden. Ik eet nu sinds iets meer dan een week geen producten met koemelk (ivm borstvoeding) en hij drinkt sinds een paar dagen echt veel rustiger. Geen idee of het toeval is en misschien is het bij jullie 'gewoon' onrust/afleiding tijdens het drinken, maar wel goed om de optie in je achterhoofd te houden :)