7 Reacties
één maand geleden
Nou mijn dochtertje van 7 maanden doet exact hetzelfde! Stoot vaak haar hoofd aan de ledikant ze lijkt er geen last van te hebben 😅
Ik durf geen bedomrander te gebruiken ivm verstikkingsgevaar… denk dat het weer een fase is 🙈
één maand geleden
Wij gebruiken zelf niets maar heb wel eens gehoord over speciale aerosleep bedranden
één maand geleden
Tot welke leeftijd zou er echt nog verstikkingsgevaar zijn? Hier kan ze ook nog wel eens met dr hoofd tegen de rand aan knallen en niet zo zacht ook niet. Ze had een blauw plekje langs haar oog vorige week.
Nu heb ik toch schoorvoetend een bedomrander besteld maar vraag me af hoe groot het risico nog is op deze leeftijd
één maand geleden
Wat vervelend! Mijn meid wordt ook steeds actiever in bed. Risico op verstikking is het grootst tot 12 maanden. Maar loopt door tot 18-24 maanden.
één maand geleden
Reactie op Ruby100224
Wat vervelend! Mijn meid wordt ook steeds actiever in bed. Risico op versti ...
Ja het is echt een apekooi soms 😆
Jeetje nog best een tijdje dus 🤕
Hoop dat ze vanzelf weer wat rustiger gaat worden dan. We hebben een vloerbed nu, van 140 x 200 zodat ik bij haar kan liggen, maar zelfs die is nog te klein voor haar 🤣
één maand geleden
https://www.mamaloes.nl/babymatex-aeroline-bump-air-180cm-bedbumper-tb0238-01/?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD0CVGgRE4QNmCdjMwalUUCmxvuL6&gclid=EAIaIQobChMI3-e9ztbLiAMVoLGDBx1bXQPfEAQYAiABEgICPPD_BwE
Deze hebben wij en is echt een aanrader! Kunnen ze doorheen ademen