9 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb uit m'n hoofd geen idee. Maar wat willen ze dat je doet dan? Kun je toch niks mee. Wat zou het voor gevolgen hebben dan?

4 maanden geleden

Hier was het op 12w 40,1. Moeten volgende week teruggaan dan is hij 17w

4 maanden geleden

Hier rond 13w 42,4 cm. Wat groter dan gemiddeld maar dat had mijn zoon ook en vele in mijn familie ook😅. Misschien zijn de hoofden in jullie familie wat meer aan de kleinere kant?

4 maanden geleden

Als is het zo in mijn app zie, zou jouw kindje net onder de middellijn zitten. Hoe was de omtrek vlak na de geboorte? Bedoelen ze niet dat ie afvlakt in zijn lijn?

4 maanden geleden

Ik weet niet of je je echt zorgen maakt, maar ik hoop dat dit je dan enigszins gerust kan stellen. Mijn dochter was met exact 17 weken naar de kinderarts. Haar hoofdomtrek was toen 39,3 cm, lengte 60,5 cm en gewicht 5890 gram. Jouw zoontje is iets langer, weegt iets meer en zijn hoofdomtrek is iets groter. Als je het vergelijkt met mijn dochter, lijkt het oké en echt niet klein! (Wellicht kleiner dan het gemiddelde ja) De kinderarts had in ieder geval verder niks gezegd erover behalve dat ze gewoon goed groeit!

4 maanden geleden

Reactie op Lindaax

Ik heb uit m'n hoofd geen idee. Maar wat willen ze dat je doet dan? Kun je ...
Niet zoveel 😅 Ik moet over een maand weer komen om te kijken hoe de stand dan is..

4 maanden geleden

Reactie op Sakinas

Hier rond 13w 42,4 cm. Wat groter dan gemiddeld maar dat had mijn zoon ook ...
Ahh oké. Nou ik heb ook wel een groot hoofdomtrek hahah. M'n man gewoon normaal denk ik

4 maanden geleden

Reactie op wachtenduurtlang11

Als is het zo in mijn app zie, zou jouw kindje net onder de middellijn zit ...
Bij de geboorte was het 38 cm uit m'n hoofd. En 2 maanden terug 39.5 dus het groeit wel. Hij is alleen wat langer dan gemiddeld. Dus hij is idd in zijn eigen lijn niet in verhouding

4 maanden geleden

Reactie op Fleurmeyere

Ik weet niet of je je echt zorgen maakt, maar ik hoop dat dit je dan enigsz ...
Zorgen is een groot woord maar kan er niet zoveel mee vanuit het consultatiebureau. Ik moet over een maand weer komen en thats it . 😅 en hoe gaat het nu met je dochter?