4 Reacties

2 jaar geleden

Als de huid heel dun/fragiel is, en er op een bepaalde manier gekrabt wordt dan kan dat er zo uit gaan zien. Verklaard ook dat je het op meerdere plekken hebt gehad. Heb je huisdieren? Foto is een beetje onduidelijk maar ziet eruit als kleine bites, vlo wellicht.. of te strakke kleding (bh bandje oid).. beetje sudocreme zetten, komt goed. Verder kan je huid ook best heftig reageren op veranderende hormonen, alles kan wat gevoeliger zijn, sneller uitdrogen, sneller jeuken etc etc. Als het je dwars zit of er echt last van hebt, dan raad ik je aan naar de HA te gaan. Denk echter dat ook deze zal zeggen het vet te houden met sudo, vaseline, lanette cr猫me oid.. succes 馃檹馃徑

2 jaar geleden

Reactie op Annaa90

Als de huid heel dun/fragiel is, en er op een bepaalde manier gekrabt wordt ...
Dankjewel!! Nee geen huisdieren en zit ook op m鈥檔 armen en benen waar geen kleding zit. Krabben klinkt inderdaad logisch meestal daarna treed het op maar ook soms nadat ik wakker word (misschien onbewust krabben in de nacht) zo lang het geen kwaad kan/niks is om zorgen over te maken komt het vast goed馃槉

2 jaar geleden

Reactie op lisanner333

Dankjewel!! Nee geen huisdieren en zit ook op m鈥檔 armen en benen waar geen ...
Ik heb dit eerder gehad, bij mij waren het onderhuidse bloeduitstortinkjes vanwege het krabben over de fragiele/dunne huid.. kut sowieso al mijn hele leven met hormonen, weet wel dat dit er mee te maken kan hebben.. ik denk echt dat het van het krabben komt. Anders ff je nagels goed kort knippen, echt kort kort.. en lekker je huid goed insmeren.

2 jaar geleden

Heel moeilijk te beoordelen vanaf een foto en ik heb geen medische achtergrond! Maar ik heb iets gehad wat hier op lijkt, dat was gordelroos. Dat was ook een groepje jeukende rode bultjes bij elkaar. Dat komt door een lage weerstand en het is het waterpokkenvirus. Ik kreeg er geen zalf oid voor, ging met een paar weken vanzelf weg. Maar als je je zorgen maakt idd even de huisarts bellen.