12 Reacties

2 maanden geleden

Onze baby had dit een maand geleden ongeveer ook.. paar dagen later zag ik tandjes door komen. Hij was echt 2/3 week helemaal van slag door de tandjes. Heeft hij al tandjes?

2 maanden geleden

Het komt er wel aan, maar voorlopig nog niet ben ik bang. Misschien dat het dan daaraan ligt

2 maanden geleden

Ja misschien wel.. het was echt 3 week drama bij ons, hij wilde helemaal niks. Normaal in de draagzak is t goed maar zelfs in de draagzak krijste hij het toen uit dus ik herken het heel erg

2 maanden geleden

Sprong? Tandjes? Dikke knuffel!

2 maanden geleden

Ondanks dat het tandjes kunnen zijn zou hij wel wat moeten kunnen eten. De fles is wat moeilijker vanwege het vacuüm zuigen maar een hapje moet kunnen. Ik zou de huisarts bellen

2 maanden geleden

Heeft hij koorts? Onze kleine man wilde echt niet eten en drinken, spelen of slapen en had toen middenoorontsteking.maar die krijste het ook echt uit bij neerleggen.

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Heeft hij koorts? Onze kleine man wilde echt niet eten en drinken, spelen o ...
Nee hij heeft geen koorts

2 maanden geleden

Het zou me niets verbazen als er binnenkort tandjes verschijnen!

2 maanden geleden

En veel sterkte!!❤️

2 maanden geleden

Oorontsteking?

2 maanden geleden

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Wellicht dat er idd een tandje aan zit te komen, we houden nog even vol😝

2 maanden geleden

Je kan evt een zetpil geven als dat helpt. Bij mijn dochter hielp het wel. De ggd gaf mij dat advies.