6 Reacties

20 dagen geleden

Hoe oud is je kindje? Mijn kinderen gaan/gingen allebei hele dagen. Dus daar kan ik niks over zeggen. Mn dochter huilde op t begin een beetje als ik wegging. Maar dat duurde nooit lang. Zij ging vanaf 6 maanden. Mn zoon is nu met 5 maanden gegaan en heeft nog nooit gehuild. Ik denk als ze hele dagen gaan dat ze makkelijker wennen. Huilt je kleine ook bij een oppas of iets?

20 dagen geleden

Reactie op DaniML89

Hoe oud is je kindje? Mijn kinderen gaan/gingen allebei hele dagen. Dus da ...
Hij is 8.5 maand oud… hij is best eenkennig ook op het moment en doordat we in het buitenland zijn is hij ook niet gewend dat opa en oma’s etc hebben opgepast dus dat speelt nu ook mee dat hij voor het eerst bij andere is… 😊

20 dagen geleden

Ons jongetje ging met 5 maanden (toen was hij nog niet zo eenkenning) maar nadrukkelijk overprikkelt voor ongeveer een maand/anderhalve maand, toen ging het beter. Hij gaat 3 dagen per week. Heeft je kleine een vaste mentor? Je kleine moet natuurlijk erg wennen en zij moeten hem natuurlijk ook nog leren kennen. Ze kunnen misschien ook meedenken/kijken naar een oplossing? Of moeten jullie gewoon even door de zure appel heen?

20 dagen geleden

Hier was mn dochtertje 6 maanden en 1 week oud toen ze voor het eerst naar de opvang ging. Heeft eigenlijk vanaf begin nooit gehuild. (Was overigens ook geen oppas gewend, we doen niet aan oppas tot ze minimaal 1 jaar oud is.) Dus een gelukje denk ik. Wat betreft halve of hele dagen gaan, denk dat dat an sich niet veel hoeft uit te maken. Mijn dochtertje gaat ook 3 halve dagen.

19 dagen geleden

Onze dochter heeft de eerste weken wat gehuild. Gaat 2 dagen naar een gastouder. Nu geen probleem meer, heel fijn om een vast gezicht te hebben en weinig kindjes eromheen. Ze huilde bij ons ook omdat de gastouder haar nog moest leren kennen, welk huiltje is waarvoor etc. Dit koste gewoon 2 weekjes en is nu helemaal over!

19 dagen geleden

Oooh I feel you! Onze dagen moest ook zó wennen. Vond het zo zielig en voelde me schuldig. Het duurde 1 a 2 weken (2x per week gaat ze) denk ik en nu vindt ze het geweldig en doet ze het zo goed daar. Het is even doorbijten! Succes!@