13 Reacties

2 jaar geleden

Kokosolie! Op je tepels voor en na borstvoeding (mits je dit geeft natuurlijk) en/of voor & na het kolven

2 jaar geleden

Reactie op melis2024

Dit bericht is verwijderd
Mijn zoontje heeft ook spruw en heeft een middel gekregen van huisarts en na 1 dag grote verbetering maar hij dronk ook slecht er door en hij had al een moeilijk start dus voor hem was het echt een uitkomst dat die er iets voor kreeg

2 jaar geleden

Reactie op nikki2204

Kokosolie! Op je tepels voor en na borstvoeding (mits je dit geeft natuurli ...
Nee ik geef de fles, kan ik dit dan ook doen?

2 jaar geleden

Reactie op melis2024

Mijn zoontje heeft ook spruw en heeft een middel gekregen van huisarts en n ...
Mijn zoon drinkt redelijk. Maar weegt 5.5 kilo dus best wel met iets minder doen. Heb afgesproken als het niet meer te houden is. Ik het middel zo snel mogelijk kan op halen.

2 jaar geleden

Reactie op Ave1995

Mijn zoon drinkt redelijk. Maar weegt 5.5 kilo dus best wel met iets minder ...
Oke ja mijn zoon is 10 weken en 3 weken te vroeg geboren en weegt 4.550 dus das wel een verschil

2 jaar geleden

Mijn kraamverzorgster zei een beetje kokosolie op een gaasje doen en dan zachtjes in het mondje smeren

2 jaar geleden

Kokosolie en pure bessensap

2 jaar geleden

Reactie op Ave1995

Nee ik geef de fles, kan ik dit dan ook doen?
Ik ben bang dat je daarmee de speen van de fles verstopt. Een beetje kokosolie op een gaasje doen en dan in het mondje smeren, maar zorg er echt voor dat je hem geen stukken olie voert…

2 jaar geleden

Mijn lactatiekundige gaf als tip: Molkosan van A vogel. Op tongetje en in mondje smeren met gaasje/wattip.

2 jaar geleden

Reactie op mvrp

Mijn lactatiekundige gaf als tip: Molkosan van A vogel. Op tongetje en in m ...
Bedankt voor de tip!