34 Reacties

4 maanden geleden

Reactie op Roambr

En dan je kind in een vies huis laten rond bonjouren. Beetje gekkig. Verd ...
Ik lees dat je zwanger bent! Misschien heb je nu wat last van je hormoontjes☺️dat je zo reageert. Geloof mij ik heb een heel druk kind van 4 jaar dus ik heb werk genoeg huishouden 🧹 is niet gelijk aan vroeger zonder kinderen,

4 maanden geleden

Reactie op MamavanLuna24

Als je niet werkt kan t huishouden nog veel zijn.
Ja klopt

4 maanden geleden

Ik heb een robotstofzuiger en dweil, als we naar bed gaan zet ik het beneden aan, dan is het in de ochtend ook helemaal schoon beneden en hoef ik enkel vaatwasser leeg te ruimen. In de ochtenden als ik wakker ben en naar beneden ga, zet ik stofzuiger en dweil boven aan.. en dinsdag komt de poetsvrouw om alleen de badkamer te doen en was weg te werken. (Zaterdag doe ik zelf de was wegwerken en koken voor ma di woe en in de vriezer). Dat was m’n weekplanning. Maar zou me geen raad weten als ik die robots niet had!😅😅

4 maanden geleden

Reactie op Rossie1509

Ik heb een robotstofzuiger en dweil, als we naar bed gaan zet ik het benede ...
Welke robot heb je?

4 maanden geleden

Allesreiniger doekjes OVERAL. Zodra je dan op de wc bent of in de badkamer en je hebt even geen baby op de arm, even afnemen. Zo voorkom je dat het zich opstapelt en ruikt het altijd fris. Moet wel heel eerlijk zijn dat je daarmee een grondige schoonmaakbeurt wel uitstelt hahaha 😛

4 maanden geleden

Reactie op Tessa199512

Welke robot heb je?
HomeRun 7000 Series Aqua.. kan je met app aanzetten als je niet thuis bent ook..

4 maanden geleden

Reactie op Tessa199512

Allesreiniger doekjes OVERAL. Zodra je dan op de wc bent of in de badkamer ...
Jaaaa!! Doe dit ook, maar voelt wel slecht icm m'n wasbare luiers om de wereld te redden. 🤣

4 maanden geleden

Reactie op Mir2024willbegreat

Ik lees dat je zwanger bent! Misschien heb je nu wat last van je hormoontje ...
Leg me even uit wat jij hier “hormoontjes” van vind? I ik zorg er voor dat mijn huis schoon is voor mijn kind en stiefkinderen . Lijkt me ook gewoon logisch. Ze vraagt tips dus geef ik die 🤷‍♀️

4 maanden geleden

Nog een tip. Laat iemand plotseling langs komen.😂 Mn moeder is vandaag bij ons oppassen en in een avond heel het huis schoon, behalve was gevouwen en dwijlen moet ik nog.

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Nog een tip. Laat iemand plotseling langs komen.😂 Mn moeder is vandaag bij ...
Ja klopt werkt hier ook. Zelfde als met de auto. Als iemand mee moet rijden. Wel goed voor me af en toe😂😂

4 maanden geleden

Bij de oudste was zij ook vaak erbij met klusjes doen. Soms gaat stofzuigen dan wel opgedeeld in meerdere pogingen of Franse slag. 's morgens voordat de oudste naar school probeer ik (baby in de box) al wel de vaatwasser te doen, wasje aanzetten en opruimen. Als ik naar boven ga om de kleine te halen neem ik de wasmand mee naar boven en dan ligt zij te spelen op bed en ik de was te doen. Boven stofzuigen: leg ik de baby in het peuterbed van de oudste met een speeltje of doek en dan boven verdieping zuigen. Grote dingen doen we als we allebei thuis zijn, zoals de badkamer. Met douchen leg ik de kleine wel eens op het aankleedkussen als ik douche. Heb wel van die allesreiniger doekjes boven en beneden. Kan je ff snel over de wc of wastafel halen als je een snelle opfris beurt wilt doen.

4 maanden geleden

Reactie op Roos Anne

Ja klopt werkt hier ook. Zelfde als met de auto. Als iemand mee moet rijden ...
Haha, ja van het weekend inderdaad ook helemaal van top tot teen schoongemaakte. Zelfs even langs de wasstraat geweest. 😂

4 maanden geleden

Reactie op Zena89

Haha, ja van het weekend inderdaad ook helemaal van top tot teen schoongema ...
Ja nee wasstraat gaat me te ver. Maar van binnen helemaal toppie😂🫣