26 Reacties
2 jaar geleden
Heb ik niet gedaan, heb ze gewoon opgehangen aan de waslijn, dat doe ik met alle babywasjes de 1e x.. ze zullen waarschijnlijk uiteindelijk met de gewone handdoeken etc mee in de was en dus droger gaan maar voor m鈥檔 eigen gevoel toch fijner om eerst nog ff uit te hangen ipv droger de 1e x 馃馃槀
2 jaar geleden
Ik heb voornamelijk hydrofieldoeken van de hema. Die gaan vanaf het eerste wasje al op 60 graden en in de droger op hoge temperatuur, ze zijn nu ruim 4 jaar oud. Absorberen nog top en zien er goed uit (op een paar na die ik ernstig heb mishandeld 馃構). Ik gebruik ze ook overal voor, als extra laagje op het verschoonkussen bij een spuitluier, als handdoek, als spuugdoek, als servet, als doek bij de borstvoeding. Ik vind het daarom hygi毛nischer om ze op hoge temperatuur te wassen en drogen. Zou liever na een tijdje nieuwe kopen als ze op deze manier niet mooi bleven, maar dat is dus niet aan de orde.
2 jaar geleden
Heb ze gewoon in de droger gegooid. Heb het idee dat ze dan veel zachter worden dan wanneer je ze laat drogen. Vond sommige best hard
2 jaar geleden
Ik zag laatst in de Hema app, dat de doeken gewoon in de droger mogen. Staat bij het artikel erbij vermeld 鈽猴笍
2 jaar geleden
Hier 1ste keer wassen niet gedaan, maar zullen in de toekomst vast wel in de droger gaan馃槆
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Ja klopt dat is wel waar. Ik heb ze nog weer gestreken
Jaa ze zijn dan wel wat kreukelig. Ik heb ze strak opgevouwen en in de commode gedaan maar wie weet ga ik ze ook nog even strijken馃ぃ
2 jaar geleden
Reactie op Nietje
Ophangen? Strijken? Ik ben jaloers op je energielevels 馃槄. Bij mij gaat all ...
Ja die energie level Had ik destijds nog. Tja ophangen is het werk niet strijken zittend met het douche krukje van dat kraampakket ging prima. Maar goed was er 2 weken geleden mee begonnen moest ineens gebeuren. Wel lekker dat het gedaan is. Straks gaat alles in de droger. Maar heb het destijds bij mijn eerste ook zo gedaan dus vond het wel een fijn gevoel even wat extra aandacht ofso 馃檲
2 jaar geleden
Reactie op Roos Anne
Ja ik weet niet vond het een mooi strak idee. Hoort dan weer een beetje bij ...
Haha ja ik denk dat je daar straks de tijd niet meer voor hebt 馃槀 tenzij je natuurlijk heel veel hydrofielen hebt. Maar lekker doen wat jij fijn vindt!