8 Reacties

één maand geleden

Ja, ideaal. Wat wil je weten?

één maand geleden

Reactie op muppetsofie

Ja, ideaal. Wat wil je weten?
Wat legde jij binnenin op de klitteband? Want onze kleine meid is nog te klein voor de slaapzak die erbij zit😊 en vond je niet erg dat die onderkant geen gaas heeft?

één maand geleden

Bij ons lag er een soort matrasje/dekentje op het klittenband. Nee, als ze ergens anders in de tent ligt, op een luchtbed bijv, dan is de tent eromheen ook niet van gaas. Zelfs nog minder ademend.

één maand geleden

Reactie op muppetsofie

Bij ons lag er een soort matrasje/dekentje op het klittenband. Nee, als ze ...
https://www.deryan.com/products/slaapmat-peuter-1?variant=47167081021778 Heb deze net besteld, ga er vanuit dat er klitteband onder zit en anders is dat ook snel zelf te doen😊 Dat is zeker waar!, vind het gewoon spannend eerste keer met haar op pad🙈😂 ze is nu 7 maand maar een echte buikslaper

één maand geleden

Klittenband? Ben geen klittenband tegengekomen in deze tent! Vind hem wel ideaal.

één maand geleden

Wij vinden het geen succes. Het kraakt, en als je bij je kind wil moet je de rits open maken waar ze ook weer wakker van worden. Verder vinden wij dat zelfopblazende matrasje heel dun en toch een beetje zweterig. Die rits je eigenlijk in de bodem waardoor je er ook geen eigen hoeslakentje omheen kan doen. We hebben uiteindelijk haar eigen matras er nog in gelegd. Gelukkig hadden wij hem gehuurd bij Tiny library

één maand geleden

Wij vinden de tentjes echt top! Ik hoor wel vaker mensen over gekraak maar dat heb ik nog nooit ervaren. Het matje zit onderin geritst dus die wordt niet vies. In de tent kun je het bovenste dekje losritsen en er een slaapmat tussen leggen. Er zit daar geen klittenband aan. Hij is dus speciaal als tussenlaag. Doordat je het bovenste dekje en de slaapmat kan loshalen kun je alle delen die viesworden wassen. Daarnaast ruikt het lekker vertrouwd. De ritsen kunnen stil open. Onze baby wordt er niet meer wakker van. Hij slaapt altijd al in een slaapzak en slaapt net zo goed in de tent als in zijn bed.

één maand geleden

Deze tent heeft ons 2 jaar lang gered voor op vakanties loggeren , veilig omdat ze niet kunnen er uit kruipen ademend en makkelijke overal te nemen. We hebben deze op 2 maten gehad voor de eerste jaar en daarna voor de 2de als in me niet vergis. Hebben ook de strandtent gekocht.