53 Reacties
één maand geleden
Bij ons op dit moment precies hetzelfde met ons zoontje. Hij is van dezelfde leeftijd.
Ik volg even 🤓
één maand geleden
Ons zoontje sliep vanaf 8 weken tot 5,5 maand door, sindsdien is het drama. Iedere nacht meerdere keren eruit begint mij inmiddels ook op te breken. Maar daarnaast heeft hij nu wel het tijgeren, kruipen en zitten ontdekt en sinds gisteren probeert hij ook te gaan staan. Ik hoop maar dat het inderdaad met de ontwikkeling te maken heeft dat de nachten zo onrustig zijn. Hopelijk is het snel voorbij! Ons zoontje is 7 maanden trouwens, dus het duurt al best even🙈
één maand geleden
hier ook precies hetzelfde al een paar nachten komt me zoontje om 01:00 en 04:30 en dan weer om 06:00 wakker
één maand geleden
Sprong 5 niet? Zit mijn zoontje nu al een hele tijd in en hij is bijna 7,5 maand. Hij kan net 2 weken goed rollen en is nu niet te genieten omdat hij wil zitten en kruipen. Slapen gaat wel redelijk nog al komt hij soms 2x ipv de normale 1x voor voeding. Hij drinkt alleen maar kleine beetjes per keer waardoor we op 8 Voedingen per dag zitten weer (maand geleden was dat 6 Voedingen)...
één maand geleden
Hier ook.. slaapt niet meer door en wordt meerdere malen per nacht wakker. Geen idee. Ze is 6,5 maanden oid
één maand geleden
Hier hetzelfde, was een super goede slaper en sliep vanaf 3 maanden door. Nu 7 maanden en ineens heel verdrietig wakker worden en soms ook behoeften en een voeding. Het is een fase hoop ik. 😅
één maand geleden
Pfff ik volg ook even. Mijn zoontje is 6,5 maand. Sliep toen hij 2 maanden was al de nacht door heel luxe van 20:00 tot 08:00 en ineens sinds een week is hij om de 15 minuten wakker wilt niet meer in zijn eigen bed en KRIJST het uit. Overdag slaapjes niks aan de hand maar de nachten omg 😳. Ik hoop dat dit een fase is hij zit nu volgens de oei ik groei app in het rode gedeelte van sprong 5 😞
één maand geleden
Pfff hier net zo, deze nacht ook drama… jammeren en huilen en wakker worden. Ieder uur gezien al. In de laatste 40 min al 4x heen geweest. En dan ook nog de trouwerij van mn moeder vandaag. 😅
één maand geleden
Nou hier nog een slechte slaper. Hele tijden hele rommelige nachten gehad, einde nu 2 weken maar 1x eruit en de afgelopen 3 nachten is het weer heel rommelig. Nu is ze ook heel huilerig, dat was normaal niet. Haar tandjes zijn er pas doorgekomen maar begin bijna te twijfelen of er niet nog meer aankomen…
één maand geleden
Reactie op kimberleyjamie
Pfff hier net zo, deze nacht ook drama… jammeren en huilen en wakker worden ...
Heel veel plezier en natuurlijk gefeliciteerd!
Hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen vannacht.
één maand geleden
Hier drama nachten eindelijk beetje ten einde... zowel overdag als snachts. Op de opvang wilde ze helemaal niet slapen... 🙄 begon ook rond de 6.5 maand... we zijn nu bijna 4 weken verder...
Ik dacht dat het van de spruw kwam of tandjes of nieuwe skill leren.
één maand geleden
Hier ook mijn zoontje is van 24-02 sliep altijd door maar de laatste 6/8 weken steeds wakker voor zeker 2 flesjes..
Gaat rond 21:00 slapen (eerder krijg ik er niet in) en is rond 1:30 en 4:30 wakker voor een fles. Na zijn 1e fles krijg ik hem ook niet meer zijn bedje in en wil hij alleen maar bij mamma slapen en drinken (bij pappa weigert hij)
Rond 7:30 begint hier de dag en dan wil hij juist niks drinken 🙈
één maand geleden
Reactie op Baby240224
Pfff ik volg ook even. Mijn zoontje is 6,5 maand. Sliep toen hij 2 maanden ...
Dit hebben wij dus ook! Overdag gaat het prima, ook het slapen. Gisteravond 30 minuten nadat we hem in bed hadden gelegd 19.00 wakker en huilen, krijsen tot 21.00 bezig geweest. Daarna nog in de nacht zeker wel 5/6x wakker en uiteindelijk bij ons in bed.
één maand geleden
Ochhhh ik dacht dat wij de enige waren!
Hier (van 26-2) precies zo de afgelopen dagen.. zoooo vervelend.
19.00u naar bed met papfles en komt hij weer rond 23.00 en soms ook nog 03.30. Zo vermoeiend!
Heb hem gisteren maar om 23.15 bij mij in bed genomen omdat ik wilde slapen 🥹
Zo’n onrust in dat lijfje, terwijl hij overdag goed eet en redelijk goed slaapt. Dacht eerst dat hij honger had, maar dat kan haast niet denk ik.
Ik weet niet wat het is, maar ik ben blij om te lezen dat het waarschijnlijk bij de leeftijd hoort 😅😭
één maand geleden
Zo wat een herkenning hier! Mijn zoontje van 6,5 maand is ook sinds 2 weken een spookje in de nacht!! Ben zelf ook zo moe nu daardoor... En dat terwijl hij prima doorsliep. Wat allemaal aan de hand is: we zijn begonnen met elke dag een (klein) groentehapje, hij gaat sinds na de grote vakantie 2 dagen naar de KDV en 2 dagen oppas van opa en oma, de rest gaat weer naar school en werk, dus hij ons hele ritme is veranderd en veel drukker. En o ja meneer rolt ineens de hele huiskamer door. Op zich ook niet gek dat hij daar (allemaal?) op reageert. Het zal wel weer een fase zijn... 😌