53 Reacties
één maand geleden
Nou we hebben ineens weer 2 goede nachten met zijn oude vertrouwde slaap ritme 🙏🏻. Blijkbaar toch onwijs veel last van de rode periode van sprong 5 want daar is hij nu officeel uit. Hopelijk zet dit door ik kom helemaal bij pffff af en toe vergeet ik hoe gezegend ik was/ben dat mijn baby al sinds 2 maanden oud door sliep van 20:00 tot 08:00 😅.
één maand geleden
Reactie op Baby240224
Nou we hebben ineens weer 2 goede nachten met zijn oude vertrouwde slaap ri ...
Ohhhhh wat fijn! En een mooi vooruitzicht haha! 😂 hier gaan sinds 2 dagen de nachten ook weer richting van ouds. Heel benieuwd of het doorzet, officieel nog niet uit de rode periode namelijk en dat is overdag ook nog goed te merken 😂
één maand geleden
Reactie op kimberleyjamie
Ohhhhh wat fijn! En een mooi vooruitzicht haha! 😂 hier gaan sinds 2 dagen ...
Overdag is het ook nog niet als vanouds maar dat neem ik voor lief. Liever overdag een gevecht dan ‘s nachts 🙈🤪
één maand geleden
Reactie op Lien&guppie
Ochhhh ik dacht dat wij de enige waren!
Hier (van 26-2) precies zo de afge ...
Heee wat toevallig, mijn zoontje is ook van 26-2 en dit kon mijn verhaal zijn.. Dacht eerst tandjes maar niks te vinden. Hij ligt nu weer naast mij in bed te snurken, hopen op een goede nachtrust. Ook voor de rest van de moeders 🍀
één maand geleden
Misschien even kijken naar de slaapjes overdag?
Als ze overdag te veel slapen worden de nachten ook onrustiger.
Wij zijn overgegaan naar 2 slaapjes en de nachten zijn weer beter gelukkig!
één maand geleden
Reactie op Lisaeneric
Misschien even kijken naar de slaapjes overdag?
Als ze overdag te veel slap ...
Zat ik ook al naar te kijken. Hij doet nu nog 3 dutjes overdag en tota 2,5-3 uur. 2 slaapjes kom ik nog net niet lekker mee uit. Elke nacht nieuwe hoop, maar afgelopen nachten was het weer bij ons in bed. Op gegeven moment enige manier om zelf wat slaap te pakken want na een paar weken begin je het wel flink te voelen...
één maand geleden
Wat een herkenning! Erg blij dat ik niet de enige ben, maar ik ben echt helemaal gebroken. Deze combinatie met werk is echt heel zwaar..
één maand geleden
Hoe gaat het bij jullie? Hier 1,5 week bezig en ben er wel klaar mee. 😂🥲
één maand geleden
Reactie op Kinderwens21
Hoe gaat het bij jullie? Hier 1,5 week bezig en ben er wel klaar mee. 😂🥲
Inmiddels al 2 welen verder🤯. Ik vind het pittig. Ze sliep altijd goed door..
één maand geleden
Hier soms een nacht dat hij 1 a 2 keer komt, maar ook nachten van 5/6 keer… snap er niks van
één maand geleden
Hier net 2 onrustige nachten gehad. Ben benieuwd naar vannacht...
Overdag niks aan de hand. Super vrolijk, lief en rustig. Slaapt dan ook goed.
Afgelopen 2 nachten werd ze 's avonds ineens overstuur wakker, sliep na een poos weer en dan de rest vd nacht helemaal in paniek als ze haar speen miste en dat zo'n 6 a 7x per nacht.
één maand geleden
Reactie op Ruby100224
Inmiddels al 2 welen verder🤯. Ik vind het pittig. Ze sliep altijd goed doo ...
Ooo dus ik heb nog even te gaan. Ik neem hem nu maar gewoon bij ons in bed maar ben zo bang dat hij een ‘slaapassociatie’ krijgt daardoor maar hij is ook compleet overstuur in ze bed. En dat terwijl het overdag gewoon zonder problemen gaat!
één maand geleden
Reactie op gby90
We zijn 4 weken verder en het lijkt erop dat ergste nachten zijn geweest. H ...
Ooo wat heerlijk!! Ik ga duimen dat het bij ons ook snel voorbij gaat 🎉
één maand geleden
Hier was precies hetzelfde aan de hand.. begon met 5,5 maand ongeveer. Vannacht voor het eerst weer doorgeslapen, hij is nu 6,5.
Hij is ook heel erg verkouden en een verstopte neus, dat had er wellicht ook mee te maken..