2 Reacties

één maand geleden

https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-februari-2024/feestdagen-inspiratie-RKoPLkv Hier is een vergelijkbaar topic met tips!

één maand geleden

Hier een zoon van 2,5 en een dochter van 7 mnd. Het enige wat ik weet is dat ik niet meer troep erbij wil haha. Ik ga ook niet te veel kopen want wij hebben ook nog 2 x opa en oma die ze graag verwennen en in januari is mijn zoon jarig en februari mijn dochter. Dus. Maar oke inspiratie is goed speelgoed, daarbij kijk ik naar de mogelijkheden van t speelgoed en de kwaliteit. Vanuit daar heb ik een lijstje gemaakt van merken die ik daarin tof vind en wat hier geliefd word: Connetix Little dutch Lilliputiens Haba Hape Goki Playtive Djeco Grimms Janod Montessori Baby einstein Vertbaudet En bij dit soort merken kijk ik vaak op vinted en daar kun je de leeftijdscategorie ook instellen. Verder zijn voor mij boekjes ook altijd een plesure om te halen haha. Wij kijken hier nauwelijks tv dus hun beeldende fantasie word oa daarmee mooi opgebouwd. En stickers, tekenspullen, klei, verf, etcetc