6 Reacties
21 dagen geleden
Hoiii mijn kindje kruipt nog niet en is ook 8 maand. Maar mij is opgevallen dat bij onze dagopvang dat ook zo is. Vergeet niet dat ze aan het ontdekken zijn. En nee snapt een baby van 8 maanden nog niet en trekken toch hun eigen plan. Dus denk ook nier dat ze er veel aan kunnen doen. Ik heb zelf voor onze kleine knie beschermers via shein. Misschien brengt je dat iets meer rust.
21 dagen geleden
Ontdekken hoort erbij en vies worden ook. Fijn juist dat de opvang zoveel buiten speelt toch!
Snap wel dat je het koud vind als ze broekje nat is maar bestel een kruip pak voor je kindje en geef deze mee aan de opvang! 😊
21 dagen geleden
https://www.lidl.nl/p/lupilu-meisjesregenbroek/p100359745003?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=sho-sea_pmax_base-all_notset_ao_shop_nf_sl_ao_margin-roas-sale&utm_content&utm_term&cid=17929960797&gad_source=1&gbraid=0AAAAAChMZwN3Y9w2aq0xhmEG6ysE4-_gf&gclid=EAIaIQobChMIktvxqLeEiQMVTZ2DBx1QzAsaEAQYAiABEgJSn_D_BwE
Deze van de Lidl zijn geweldig 👍🏻
21 dagen geleden
Oh ik voel me spontaan een loedermoeder. Gebeurt hier namelijk ook hoor. Maar ik heb toevallig van de week een pakje aangeschaft. Oudste speelt graag buiten jongste kruipt en wil overal bij zijn dusja die kruipt ook over de tegels overigens nog niet gezien biij de opvang en ze is daar eerder te warm aangekleed volgens mij hebben ze een speciaal stukje met gras voor de kruipende kindjes. Maar hier thuis gebeurt dit dus ook wel eens ja.