18 Reacties
3 maanden geleden
Hier ook weer in het traject… vandaag voor het eerst de terugplaatsing van een cryo gehad in mijn natuurlijke cyclus. Nu afwachten en duimen🤞🏻🍀 zo spannend weer!
2 maanden geleden
Hier ook begonnen. Waren eigenlijk vorige jaar november al begonnen, eerste keer raak met verse terugplaatsing alleen helaas een miskraam.
In juni weer gestart met ingevroren embryo’s. Alle drie helaas niet gelukt. Binnenkort weer starte met de nieuwe ivf ronde.
Merk dat ik het heel erg jammer en soms ook lastig vind. We hadden graag er zo’n anderhalf jaar tussen willend hebben. Ben bang dat het nu weer niet lukt en er dan zoveel jaren tussen onze zoon en nieuwe baby komt.
Anderen hier ook last van?
2 maanden geleden
Hier is de eerste terugplaatsing helaas niet gelukt. Afgelopen maandag de tweede terugplaatsing gehad 🤞🏻
Wij hadden nog 2 embryo’s van ons eerste IVF rondje waaruit onze dochter is geboren. Ik had ook zo gehoopt dat het deze keer sneller en minder moeizaam zou gaan en er minder lang tussen onze kindjes in zou zitten…
Ik durfde niet veel hoop te hebben maar was toch zó teleurgesteld. Op de dag dat ik mocht testen werd ik ongesteld 😔 het mooiste bewijs dat mijn lichaam het kan heb ik rondlopen met ons meisje van 1,5 jaar, maar het deed echt even iets met me dat een 5 dagen embryo het na terugplaatsing in mijn lijf toch niet redde. Alsof het buiten mijn lijf om wel goed gaat en daarbinnen niet. Onzin ik weet het want er kunnen 100 redenen zijn waarom het innestelen niet goed is gegaan, maar het maakt weer zooo onzeker…
2 maanden geleden
Reactie op kayleevg307
Hier is de eerste terugplaatsing helaas niet gelukt. Afgelopen maandag de t ...
Ik voel je. Eerder dit jaar 2 dag 5 embryo terugplaatsing gehad en was ook zo teleurgesteld toen geen van beide bleven plakken. Ik ga duimen voor jullie dat deze terugplaatsing wel blijft zitten!
2 maanden geleden
Hier ook weer aan het proberen. Gelukkig hadden we nog 7 cryo’s in de vriezer. We hebben een prachtige tweeling gekregen uit onze ivf, die zijn nu 20 maanden. We hebben de afgelopen maanden 3 terugplaatsingen gedaan en helaas alle drie niet gelukt. De afgelopen keer was de laatste x dat het vergoed werd want ben nu 43. Nu hebben we er nog 4, daarna zal ik ergens ook blij zijn het te kunnen afsluiten want pffff wat is het weer intens. Aankomende zaterdag gaan we er weer voor. Ik merk wel weer dat m’n hele leven weer in hold staat door dit proces. En die wachtweek na terugplaatsing tot test dag lijkt bijna niet meer te doen, het wordt echt steeds moeilijker.
4 weken geleden
Wij gaan weer een volledig nieuwe ronde starten vanaf mijn komende cyclus, met de 2e cryo tp is het helaas ook niet gelukt. We kregen nu van het ziekenhuis de optie om een ReceptIVFity test te doen, zijn er anderen die daar al ervaring mee hebben?
4 weken geleden
Reactie op kayleevg307
Wij gaan weer een volledig nieuwe ronde starten vanaf mijn komende cyclus, ...
Wat spannend!
Wij hebben het wel aangeboden gekregen. Via de app kregen wij te horen dat ze contact met ons op zouden nemen om verdere vragen te beantwoorden. Helaas is er geen contact met ons opgenomen waardoor ik niet heb mee gedaan maar ik had er wel interesse in!
3 weken geleden
Reactie op kayleevg307
Ik heb deze twee keer gedaan. Het geeft een goede inschatting van je kansen. Test afnemen is niet moeilijk en je hebt binnen enkele dagen al je uitslag. Ik vond het vooral heel fijn om te weten dat ik geen embryo zou verliezen als de kans van slagen toch al klein was.
vorige week
Reactie op kayleevg307
Toch even benieuwd, heb je mee gedaan aan het onderzoek?