9 Reacties

2 jaar geleden

Ik loop alleen maar in sportleggings, ik vind de spijkerbroeken echt zo rot zitten ik heb een beste buik en die overgang van stof naar spijkerstof begint bij mij maar een paar uur pijn te doen

2 jaar geleden

In mijn fijne jeans (prenatal) zitten van die elastieken bij de heupen, om de broek daar aan te trekken :) dat was mijn redding! De rest zakt inderdaad gegarandeerd af! Dus zou even zoeken naar eentje die van die aantrek elastieken heeft

2 jaar geleden

Ik vind spijkerbroeken eigenlijk allemaal wel afzakken, maar vind die van de H&M echt het fijnste. Die zakken bij mij het minste af.

2 jaar geleden

Ik heb hetzelfde gehad! Het hangt denk ik ook heel erg van je figuur af en hoe je in je zwangerschap groeit. Veel merken lijken de broeken iets groter te maken bij je heupen, benen. Terwijl alleen mijn buik naar voren groeit, niet opzij. Ik had eerst een broek van Prenatal in de kleinste maat, maar die zakte al gauw af. Bij het kopen dacht ik dat het zo hoorde en dat het wel beter zou worden. Totdat ik de Only Maternity collectie ontdekte! Daar heb ik gewoon mijn eigen maat kunnen nemen, super stretchy spijkerbroek die mega lekker zit!! Overigens ook met andere kleding, zoals shirts. Die sluiten perfect aan. Dus misschien is dat nog een aanrader voor je ;)

2 jaar geleden

Ik heb dit heel erg ook bij H&M spijkerbroeken. Thuis eigenlijk altijd Adidas sportkleding aan (speciaal voor zwanger). Die is zo fijn. Ook niet uitgerekt door vorige zwangerschap. Al het andere zakt af. Maar veel jurkjes met kousen dit keer

2 jaar geleden

Ik had hetzelfde probleem! Ik draag veel zwangerschapsleggings en stretch broek van prenatal. Spijkerbroeken begin ik niet meer aan

2 jaar geleden

Ik heb deze broek besteld bij Zalando en hij zit echt goddelijk lekker. Zakt niet af, heeft een stevige buikband die fijne ondersteuning biedt en voelt gewoon op en top comfortabel. Te bestellen in meerdere lengtematen wat ook heel fijn is: https://www.zalando.nl/next-standard-flared-jeans-black-nx321n0fb-q11.html

2 jaar geleden

Ik loop alleen in flared broeken van ambika, zwangerschapsleggings en jurkjes. Heb minimaal 7 maternity jeans liggen van oa h&m, only, mamalicous. Allemaal hetzelfde probleem als jij hebt. Eerste uurtje zitten ze prima, vaak zelfs wat strak. En daarna gaan ze afzakken馃槄

2 jaar geleden

Zelf ervaar ik het ook betreft de spijkerbroeken, nu heb in niet veel bilpartij en een hele grote buik. Gelukkig zitten er bij mijn broeken nog wel opties om er een riem in te kunnen dragen.