26 Reacties
3 maanden geleden
Bij borstvoeding is om de 2u voeden heel normaal. Het verteert sneller. En de verhoudingen zijn aangepast op wat je kindje op dat moment nodig heeft... Zelf zou ik niet zo snel iets toevoegen als het enkel om gemak gaat. Een goede lactatiekundige kan ook altijd adviseren!
3 maanden geleden
Reactie op Dianeberk
Cb gaf aan om het niet te doen omdat het niet bedoeld is om een kindje vol ...
Ik denk dat het cb niet bedoelt een kwartier laten huilen als ze zeggen rekken ;-) maar even nog knuffelen, speentje, op die manier rekken zeg maar! Zodat ze went aan meer tijd er tussen en mogelijk daardoor ook meer drinkt. Wel fijn dat ze idd zeggen geen jbpm om te vullen want zo is het idd niet bedoeld.
En wel respect voor jou met 10/11 voedingen! Slaap je dan wel een beetje zelf?
3 maanden geleden
Reactie op Dianeberk
Wat bedoel je met 4 flessen nog niet de bedoeling? Dit zijn flessen met bor ...
Oh snap ik bv is sowieso anders. Ik wilde naar 4 flessen n ze zeiden dat dat pas kon als hij dus hapjes kreeg … we laten nu alleen maar proeven daarom nog niet overgestapt naar 4 flessen maar hij krijgt kv.
3 maanden geleden
Reactie op moes1
Ik denk dat het cb niet bedoelt een kwartier laten huilen als ze zeggen rek ...
Slaap, wat is dat? Hahaha volgens mij zitten we ook in de slaapregressie nu. Hij is ieder uur wakker geweest vannacht. Alleen van 1:00 tot 4:00 sliep hij wat langer. Daarna weer ieder uur. Maar ik werk nog niet en heb dus wel al 3 dagen opvang. Kom ik toch een beetje bij overdag.