28 Reacties

2 jaar geleden

Onze zoon is 2 en draagt nogsteeds leggings..

2 jaar geleden

Ik vind dat dit zeker wel kan voor een jongen hoor! Staat heel leuk juist. Vind het best stoer staan met dat gilletje erbij.

2 jaar geleden

Reactie op SaskiaCeline1997

Ik vind dat dit zeker wel kan voor een jongen hoor! Staat heel leuk juist. ...
Jaaa, ik ook

2 jaar geleden

Kan zeker voor een jongen!

2 jaar geleden

Superleuk setje! Zeker ook voor een jongen. Waar is het van?? Ik krijg ook een zoontje ;)

2 jaar geleden

Reactie op Elisabethvs89

Superleuk setje! Zeker ook voor een jongen. Waar is het van?? Ik krijg ook ...
Ja he toch wel!! Uhm van littleprincelondon

2 jaar geleden

Absoluut, ik vond leggings zelf veel gemakkelijker de eerste paar maanden vanwege de stretch!

2 jaar geleden

Reactie op MaritDPL

Absoluut, ik vond leggings zelf veel gemakkelijker de eerste paar maanden v ...
Dus alleen de eerste paar maanden? En niet na 1 jaar

2 jaar geleden

Dus alleen de eerste paar maanden? En niet na 1 jaar
Er na kan ook perfect! Wij hadden gewoon pakketten kledij tweedehands gekocht en er zaten er geen bij 🙈

2 jaar geleden

Onze zoon van 4 draagt nog steeds soms een legging hoor :) gewoon aantrekken. Als ze klein zijn vind ik het super schattig met die billetjes en beentjes erin ❤️

2 jaar geleden

Ik vind dit outfitje juíst een jongensoutfit. Lekker stoer. Mijn zoontje is nu anderhalf en draagt nog gewoon leggings. Ik merk wel dat ik ze naar de opvang (bijv.) niet aandoe omdat leggings vaak kwetsbaarder zijn dan spijkerbroeken en ik nogal een wildebras heb.

2 jaar geleden

Jongens kunnen altijd een legging dragen 😉😌 Het kan alleen wel zijn dat je vaker de vraag krijgt… is het een meisje? Maar mensen stellen die vraag sowieso vaak verkeerd 😅 Ik vind het leuke kleding, zelf kies ik meer voor grijs, blauw, groen en donker bruin.

2 jaar geleden

Reactie op MAF126

Ik vind dit outfitje juíst een jongensoutfit. Lekker stoer. Mijn zoontje is ...
Dank je wel!

2 jaar geleden

Reactie op Lotteh33

Onze zoon van 4 draagt nog steeds soms een legging hoor :) gewoon aantrekke ...
Dank je wel!!! Xx

2 jaar geleden

Reactie op MaritDPL

Er na kan ook perfect! Wij hadden gewoon pakketten kledij tweedehands gekoc ...
Hahaha ahw dank je wel

2 jaar geleden

Heeeel leuk!!! Je hebt ook super stoere jongens leggings met een print. En dan een grote trui erboven! Of een uni broek met een print trui erboven.

2 jaar geleden

Moet kunnen, lekker warm.

2 jaar geleden

Oeh ik vind dit een heel mooi jongenspakje! Voor een meisje zou ik het zelf niet kiezen. Ik zeg doen 😍

2 jaar geleden

Sorry ik wil totaal niet vervelend overkomen, maar wat wil je hem dan aantrekken? Wijde spijkerbroeken? 🙈

2 jaar geleden

Mooie pakje voor een jongen hoor! Ik zou niet boven de 1 jaar een legging laten dragen. Wel als pjyama broekje. Want is niet meer schattig als ze ouder dan 1 jaar zijn. Leggings voor baby jongens is juist erg handig en zitten fijn.