14 Reacties

2 jaar geleden
Ik heb een aantal dagen voor mijn menstruatie een positieve test gedaan streepje is streepje ook als die doorzichtig is

2 jaar geleden
Reactie op Marleen Reijerse
Wanneer had je moeten menstrueren en wanneer was de laatste keer
Dat weet ik niet, ben 16 april gestopt met de pil daarna geen cyclus gehad!

2 jaar geleden
Reactie op jjp1997
Ik testte vanaf 10dpo positief met deze test. Dat is 3+3 ook ongeveer. Mijn ...
Ja, lastig! Bij mijn vorige zwangerschap testte ik op 10 dpo ook positief maar veeel lichter bijna niet zichtbaar

2 jaar geleden
Reactie op lisanner333
Ja, lastig! Bij mijn vorige zwangerschap testte ik op 10 dpo ook positief ...
Kan natuurlijk wel zijn dat je 12/13 dpo positief hebt getest. Maar alsnog lijkt me dat prima 🤷🏼♀️. Zou niet vreemd zijn dat je pas een maand ongeveer na het stoppen met de pil geovuleerd hebt, gezien je PCOS hebt.

2 jaar geleden
Reactie op jjp1997
Kan natuurlijk wel zijn dat je 12/13 dpo positief hebt getest. Maar alsnog ...
Jaa precies ben vooral heel nieuwsgierig hoe ver ik ben, vooral met die krampen maakt me echt onzeker

2 jaar geleden
Reactie op lisanner333
Jaa precies ben vooral heel nieuwsgierig hoe ver ik ben, vooral met die kra ...
Snap ik hoor! Ben zelf ook erg onzeker door eerdere miskraam en bbz… maar merk toch ook dat het vele testen mij misschien nog wel onzekerder maakte! Wanneer heb je je eerste afspraak?

2 jaar geleden
Reactie op jjp1997
Snap ik hoor! Ben zelf ook erg onzeker door eerdere miskraam en bbz… maar m ...
6 juli! En jij?

2 jaar geleden
Ik hou juist van kruitvat 2 voor 5 omdat ze al iets eerder positief testen. T is geen early test maar ondertussen hoor ik toch wel dat hij soms sneller reageert dan een early test

2 jaar geleden
Ik testte positief op zondag en ben nu 3+6 dus dat was met 3+3 ongeveer (was 5dgn na terugplaatsing van een 5dgs embryo)