9 Reacties
2 jaar geleden
Ja, ik had geen keelontsteking maar wel een dubbele bijholteontsteking en moeite met ademhalen. Ik maakte me daar erg veel zorgen over want ademhaling is vrij essentieel tijdens een bevalling. Geen enkele last van gehad tijdens de bevalling. Het kwam wel nog een paar dagen terug in de kraamweek.
2 jaar geleden
Ik had een hele irritante en vermoeiende hoest vlak voor mijn bevalling. Tijdens de bevalling was die magische verdwenen maar dagen daarna kwam hij helaas wel nog even terug. Wel grappig om te lezen dat anderen er tijdens de bevalling ook weinig last van gehad hebben. Blijkbaar kan je lichaam dat even uitschakelen tijdens een bevalling.
2 jaar geleden
Vaak is het eerder n teken dat de bevalling eraan komt als je verkouden wordt/keelontsteking krijgt etc… 😀 ik werd zelf ook ineens niet lekker 2 dagen te voren; tijdens de bevalling niks van gemerkt! Na de bevalling weer n ontzettend droge en pijnlijke keel.. mede ook door t puffen/persen natuurlijk maar toch
2 jaar geleden
Ik ben helaas echt mega ziek geworden. Koorts, alles doet pijn, verkouden. Gewoon griep dus. Mijn dochtertje van 1.5 ook nog steeds. Ik hoop elke dag dat de baby nog even wacht 😭
2 jaar geleden
Reactie op Nienke96
Vaak is het eerder n teken dat de bevalling eraan komt als je verkouden wor ...
Ja dat kan het zijn, maar er heersen nu zoveel virussen dat iedereen inmiddels denkt dat iedere verkoudheid en griep een voorteken is. Ik heb nu ook keelontsteking, hoop toch niet dat ik ga bevallen.. heb ik 3 weken geleden al gedaan namelijk 😬
2 jaar geleden
Ik ben de vorige keer met griep en verkoudheid bevallen, het was goedgekomen. Ik vond het wel pittig, maar die oerkracht die je blijkt te hebben is bizar