21 Reacties

2 maanden geleden

Wij tillen ons dochtertje erin en eruit door haar beentjes vast te houden. Kan je het een beetje sturen. Anders wellicht het zitvlak toch ietsje meer naar voren schuiven?

2 maanden geleden

Oef! Je bent ons net wat voor. Ik lees wel even mee want dit klinkt niet fijn.

2 maanden geleden

Hoi wij hebben dezelfde stoel. Deze voor mijn zoontje gebruikt die er inmiddels is uitgegroeid en nu ook voor mijn dochtertje. Onze kindjes zijn wel een stuk lichter 6 maandjes nu en 6,1kg. Ik heb zelf het plankje een gleufje lager gedaan, dit voor het makkelijk in en uittillen. Zeker wanneer je het kussentje gebruikt wordt dit anders erg krap

2 maanden geleden

Bij ons wilde 1 naar onderen ook nog slecht. Misschien dat we morgen nog 1 naar onderen proberen. Maar het is vooral die halve ronding en haar spekbeentjes die maken dat het amper wil. Ze raakt er ook overstuur van..

2 maanden geleden

Wij lopen tegen precies hetzelfde aan. Mijn zoontje is ook 6,5 maand, 9kg en 70cm. Maar het erin en eruit krijgen is echt een gedoe.

2 maanden geleden

Reactie op Maud001

Wij lopen tegen precies hetzelfde aan. Mijn zoontje is ook 6,5 maand, 9kg e ...
Op welke hoogte heb jij de zitplank? Ik denk dat het bij ons nog wat erger is omdat ze wasbare luiers draagt. Dat neemt wat meer ruimte in en maakt dat haar beentjes wat meer in spreidstand staan. Daardoor wil het nog wat lastiger met de benen (ze past met haar luierkontje er makkelijk in).

2 maanden geleden

Volgens mij moest hij zo volgens de instructie. Want ik denk als ik het zit gedeelte een plank naar beneden doe dat de stoel weer te groot is. Maar ik vind het erin en eruit doen ook een beetje tegenvallen😅

2 maanden geleden

Reactie op Vlinder1985

Op welke hoogte heb jij de zitplank? Ik denk dat het bij ons nog wat erge ...
Oh help dat beloofd wat. Hier ook wasbare luiers. Wij moeten nog even wachten van cb dus nog even de newbornset

2 maanden geleden

Reactie op Maud001

Volgens mij moest hij zo volgens de instructie. Want ik denk als ik het zit ...
Ja, in het boekje staat bovenste afgebeeld. Één lager was bij ons geen probleem bij dochter. Maar het hielp niet voldoende voor de benen. Iets. Vandaag maar eten gegeven in de topmark jess die ik net tweedehands heb overgenomen om mee op reis te nemen, dat gaat prima.

2 maanden geleden

Reactie op roosjaaa

Oh help dat beloofd wat. Hier ook wasbare luiers. Wij moeten nog even wacht ...
Officieel wij ook 🙈, aangezien ze nog niet zelfstandig kan zitten. Maar voor 5-10 minuten lukt het haar wel. In gordel en ik erbij. Voor de newbornset is ze te zwaar geworden. En voor bepaalde dingen vind ik echt rechtop wel fijn. Op schoot wordt zo'n knoeiboel. Ze is verder wel sterk qua rug en nek.

2 maanden geleden

Reactie op Vlinder1985

Officieel wij ook 🙈, aangezien ze nog niet zelfstandig kan zitten. Maar vo ...
Ik snap het heeeelemaal!! Hier ook die twijfel. Brood moeten we op schoot aanbieden. Doe nu even pap en geen rapley voor nu. Wij hebben alleen geen wipper dus als hij moe wordt dan wil hij rechtop zitten+kijken en pakken we even de newbornset. Geen idee welk gewicht daarvoor mag, maar hij zakt er nog nier door dus zit vast goed. 🤣

één maand geleden

Inmiddels lukt het wel om haar er in te doen en uit te halen. Het kost soms iets moeite (waarschijnlijk door dikkere wasbare luier en spekbeentjes 😄). Zitvlak zit bij ons nu op de 1 na hoogste stand.

één maand geleden

Reactie op Vlinder1985

Inmiddels lukt het wel om haar er in te doen en uit te halen. Het kost soms ...
Pfoe nou ik heb hier een uitdaging hoor!! Manlief kan het redelijk. Ik ben bang dat hij morgen z'n dag in de kinderstoel moet doorbrengen als mn man weg is😅

één maand geleden

Hele andere vraag: weet iemand of je die ikeabakken ook eronder kan schuiven net als bij de stokke? Of is deze maat anders? Heb die dingen nog niet liggen.😅

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Hele andere vraag: weet iemand of je die ikeabakken ook eronder kan schuive ...
Ik heb de stokke stoel en ik denk dat het bij de Kidsmill zelfs beter kan zitten, omdat er twee poten zijn met gleuven. De stokke heeft er maar 1 en de bakken glijden er bij mij constant uit. Geen succes ☹️

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Hele andere vraag: weet iemand of je die ikeabakken ook eronder kan schuive ...
Dat kan zeker! Ik heb er 2 bakken in zitten. Wel kan je via bol.com een soort klik houdertjes kopen die zorgen dat de bakken blijven zitten. Zonder die houders vallen ze eruit, maar met blijven ze echt perfect stevig zitten

één maand geleden

Reactie op Anoukkk013

Dat kan zeker! Ik heb er 2 bakken in zitten. Wel kan je via bol.com een soo ...
Oeeeh welke zoekterm zou dan handig zijn?

één maand geleden

Reactie op roosjaaa

Oeeeh welke zoekterm zou dan handig zijn?
Ik ben ook benieuwd want in die van Tripp Trapp dondert die er ook af bij mij.

één maand geleden

Bij deze de link voor de tripp trapp. In verhouding duur, maar het werkt echt perfect. https://www.bol.com/nl/p/tripp-trapp-kinderstoel-adapter-voor-ikea-trofast-opbergbak-zwart/9300000177389349?referrer=socialshare_pdp_androidapp

één maand geleden

Reactie op Anoukkk013

Bij deze de link voor de tripp trapp. In verhouding duur, maar het werkt ec ...
Heb jij deze dan ook op de kidsmill?