12 Reacties

4 maanden geleden

Stokke. Meegroeistoel. Topding

4 maanden geleden

Tripp trapp, echt helemaal top omdat je hem altijd kan blijven gebruiken! Mijn vader gebruikt de stoel die hij voor mij heeft gekocht nog steeds. Nu kan mijn dochter hem ook gebruiken als ze daar is. Wij hebben nu zelf een nieuwere tripp trapp gekocht. Wilde perse een zwarte 🤭

4 maanden geleden

Wij hebben de Stokke Steps, vinden wij erg fijn! Niet zo zwaar als de tripp trapp en je kunt er de wipstoel en babyset op klikken.

4 maanden geleden

Kidsmill up. Veel te duur, maar goud ding. Wij hebben een baby die rechtop wenst te zitten of steeds bij ons. De newbornset kan liggend of half zitten, daarna babyset en dan soort stokke triptrapstoel. Mooie kleuren te kiezen en langer te gebruiken doordat we een ruimere newbornset hebben dan stokke en een leren riempje bij de babysit voor dikke benen aldus babypark. De newbornset vooralsnog in gebruik, topding! Onze kleine is enthousiast.

4 maanden geleden

Ben ook heel blij met de Stokke Tripp Trapp. Heb ze tweedehands gekocht en so far alle uitbreidingen ook. De newbornset was echt een life safer hier (maar heb geen wipstoeltjes ofzo, dus dit was alternatief) en heb vandaag voor het eerst de babyset er eens op geklikt. Fijne is dat je ze echt dicht naar de tafel kunt schuiven. Straks kunnen ze echt aan tafel mee eten. (Nu nog effe de newbornset terug) Ik sleep die stoel echt het hele huis door. Heeft al in de badkamer, werkkamer en tuin gestaan 😬 (maar heb ook geen wippertje ofzo, dat is wel praktischer hahaha) Nadeel heb ik nog niet gevonden. Het is duur spul, maar op marktplaats staat echt heel veel!

4 maanden geleden

Bloom Fresco, hele mooie en stevige stoel die je makkelijk kunt verstellen!

4 maanden geleden

Hier ook een kidsmill echt een top stoel. Design vonden wij iets mooier dan de stokke. Onze kleine zit/ligt elke avond heerlijk bij ons aan tafel.

4 maanden geleden

Stokke Tripp Trapp. Bij mijn man in de familie worden ze nog steeds gebruikt. Wel een nieuwe gekocht want we wilden perse een gele 😅

4 maanden geleden

Reactie op dropmentos

Ben ook heel blij met de Stokke Tripp Trapp. Heb ze tweedehands gekocht en ...
Sluit me hier helemaal bij aan! Wij hebben hem ook tweedehands via Marktplaats gekocht. Man heeft hem geschuurd en opnieuw geschilderd. Babyset zat erbij. Newbornschaal ook tweedehands gekocht, inderdaad ideaal, hier ook geen wipstoeltje. Gebruiken het dagelijks!

4 maanden geleden

Stokke tripp Trapp. Wij hebben er 3 staan thuis. Dochter van 5 zoon van 3 zitten er dagelijks op. Goede kwaliteit zien er nog als nieuw uit. Zoontje van 5mnd zit in de newbornset ideaal allemaal aan tafel.

4 maanden geleden

Kidsmill up. Hebben ook de newbornset erop. Heel fjn met hapjes. Kraamcadeau van mijn ouders. De rugondersteuning schijnt hoger te zijn dan de Stokke en deze heeft 2 wieltjes.

4 maanden geleden

Wij hebben de giraffe van Bugaboo. Hebben voor deze gekozen omdat deze wat beter in het interieur past en niet zo standaard is. En de newbornset kan ook als wippertje dus ook praktischer vonden we.