46 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op anneemke
Hema de overslag rompertjes heel handig
Klopt! En de dan de doorgroei variant!
2 jaar geleden
Reactie op anneemke
Jaaa die zijn hier ook favoriet 😍
Sweet petit valt groot ..
Ter Stal ‘normaal’..
Hebben hier veel prenatal kleertjes maar wat me opvalt nu ik het hem aan wil doen is dat heel veel kleertjes een vet stugge stof hebben.. wat heel vervelend is met aankleden, daar heb ik niet goed op gelet bij het kopen ervan..
2 jaar geleden
Reactie op femkesth (Moderator)
Klopt! En de dan de doorgroei variant!
Die zijn idd heel fijn heb ze ook namelijk☺️
2 jaar geleden
Ik vind Dirkje ook heel wisselend. Jurkje maat 50 krijg ik bijvoorbeeld niet over haar hoofd, terwijl een shirtje van Dirkje maat 50 mega groot valt
2 jaar geleden
Reactie op anneemke
Beste uitvinding ever!
2 jaar geleden
Ik vind Dirkje ook heel wisselend. Jurkje maat 50 krijg ik bijvoorbeeld nie ...
Ja ligt inderdaad wel aan met wat haha ik heb paar setjes die wel gewoon goed vallen voor mijn jongetje
2 jaar geleden
Beste uitvinding ever!
Zeker ben ook erg fan van overslag rompers plaatsvan die je over het hoofd moet schuiven🤣🤣
2 jaar geleden
Hier zijn de basic witte rompers met lange mouwen van de primark favoriet🤣
Heb veel van Hema gekocht, met name overslag + doorgroeirompers, maar alles is nog te groot voor onze dysmatuur geboren baby en eerlijk gezegd vind ik al die drukknoopjes ook maar irritant.
De rompers van de primark hebben een wat wijdere hals waardoor ze makkelijk over haar hoofdje heen kunnen maar de romper ook makkelijk naar beneden toe uit kan (handig als de romper vies geworden is na een spuitluier😜)
2 jaar geleden
Broekjes en pakjes van de HEMA zitten hier niet geweldig. Heb een lang, dun zoontje en het valt allemaal kort en breed helaas.
2 jaar geleden
Nee Hema valt niet groter🫣 tenminste hier niet 50 is 50 en 46 was 46 . Noppies valt goed H&m en prenatal ook.
2 jaar geleden
Reactie op LifeIsPrecious
VIB valt ook gewoon goed en zijn ook mijn favoriete overslag rompers☺️
Die zijn hier juist te breed tov de hoogte...
Hema valt groot ten opzichte van prenatal