1040 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Nee krijg diclofenac in combinatie met paracetamol
Ik heb echt zo’n cocktail gekregen dat ik ervan ging kaakklemmen maar ik was wel pijnvrij. Kan sinds eergisteren mijn kiezen pas weer op elkaar zetten 🫣

9 maanden geleden

Als ik vandaag zelf naar de wc kan mogen we morgen naar huis! Jeej

9 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Wel bewuster als de laatste keer maar het zetten van de ruggeprik vond ik d ...
🙁 aw klote, hoop ook dat je je gauw beter mag voelen en hopelijk krijg je iets anders er aan medicijnen bij wat je kan verlichten. Volgens mij verkijken echt een hoop mensen zich op een keizersnee. Hoor toch vaak mensen daar (te) makkelijk over denken maar het is gewoon een pittige buikoperatie. Sterkte met je herstel! Aw vannacht weer lang wakker gelegen, maar mijn vriend heeft me lekker laten uitslapen. Wordt nu net wakker🥰

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

🙁 aw klote, hoop ook dat je je gauw beter mag voelen en hopelijk krijg je ...
Ohhh heerlijk hè!!! Ik heb ook heerlijk beetje uitgeslapen en uitgebreid gedoucht en ontbeten!! Nu lekker op de bank een serie kijken en dan maar eens het natte weer gaan trotseren 🥴! Ik kan hier wel aan wennen hoor!!! Heerlijk dat aan tutten normaal kan ik m’n rust slecht vinden maar ik merk dat ik er nu echt van geniet!! Ik heb ook minder last van m’n maag nu de kleine is ingedaald en ik voel hem of haar heerlijk golvend bewegen in m’n buik de hele dag🥰!! Ik probeer Drechtsteden nog even van te genieten!!

9 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Ohhh heerlijk hè!!! Ik heb ook heerlijk beetje uitgeslapen en uitgebreid ge ...
Ohh die spelling🤔 iets met dikke vingers🙃🙃 die laatste zin moet “ er echt “ zijn natuurlijk 😬🤭

9 maanden geleden

Reactie op Meliss123

Ik zou om half 8 ingeleid worden ivm langdurig gebroken vliezen. Kreeg om h ...
Zou het druk zijn door de volle maan afgelopen nacht? Hopelijk bellen ze je snel met meer duidelijkheid. Hier is alles nog rustig. Heb gisteren bedacht dat ik vanavond nog wil uiteten haha. Hoop echt dat ze nog een weekje blijft zitten. Daarna mag ze komen 😊. Ik ben echt verdacht rustig over de bevalling. Lijkt soms wel alsof ik daar geen emotie over heb, dat ik t wegdruk 😅

9 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Zou het druk zijn door de volle maan afgelopen nacht? Hopelijk bellen ze je ...
Jaa dat heb ik toevallig ook gister tegen man lief gezegd dat ik dit weekend nog uit eten wil nu het nog kan😅! Maar verder herken klaar je zegt… maar dat komt mssn ook omdat we er geen controle op hebben…

9 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Zou het druk zijn door de volle maan afgelopen nacht? Hopelijk bellen ze je ...
Haha ja ben ook benieuwd of er massaal bevallende vrouwen waren door de volle maan😅 Zie ze al in de rij staan bij de verloskamers. Helaas zat ik er zelf in ieder geval niet bij😜 Maar idd Meliss123 hoop dat je inmiddels meer weet over je inleiding. En lijkt me een goede houding hoor; er rustig over zijn. Laat het maar over je heen komen als het zo ver is. Iedereen heeft toch weer een andere ervaring. En er ontspannen ingaan is sowieso qua stofjes aanmaak helpend. Veel plezier vanavond! Ik wil ook nog ff de hort op vanavond. Vaste oppas avond van ons oppas meisje. Dus nog ff maar gebruik van maken😁

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

Haha ja ben ook benieuwd of er massaal bevallende vrouwen waren door de vol ...
Haha hier zijn wel alle kamers vol. Ik mag waarschijnlijk vandaag al naar huis. Nog wat pijnstillers gekregen en daardoor kon ik wel ff lekker douchen. Voel je je toch meer mens daarna.

9 maanden geleden

even klagen 🙄🙈vanacht een verschrikkelijke nacht gehad, ieder uur wel gezien..super onrustig, weer plassen, misselijk,hoofdpijn, buik zit in de weg..om 3 uur maar naar beneden een cracker eten en wederom een pcm erin voor hoofdpijn. ik word mentaal zo onrustig wanneer het dan eindelijk zover zou zijn!! ben nu 38+2 en de ene kant denk ik, blijf maar lekker nog bij mama en andere kant denk ik hop gas op die lolly!!!! ik herken mezelf echt niet meer op deze manier. Zo dat is eruit...nu op naar een nieuwe dag waar we weer een dag dichter bij ons meisje komen❤️

9 maanden geleden

Wat spannend allemaal hier! Gefeliciteerd voor de al bevallen dames en succes voor wie nu bezig zijn of gaan beginnen🩷 Ik merk wel dat nu ik weet dat m’n lichaam wat doet en soms rommelt en borrelt dat ik wel zenuwachtig van wordt.🙈 vandaag 38+2 mag wat mij betreft ook wel gebeuren binnenkort 😇

9 maanden geleden

Vandaag ook weer veel succes en liefde voor alle mama’s die ingeleid worden, keizersnee krijgen of waarbij de bevalling lekker spontaan op gang komt! 🥰

9 maanden geleden

Nou we liggen nu net aan de weeenopwekkers. Hopen dat alles soepel verloopt en we vannacht of morgen ochtend ons kindje mogen verwelkomen ❤️

9 maanden geleden

Reactie op Meliss123

Nou we liggen nu net aan de weeenopwekkers. Hopen dat alles soepel verloopt ...
Oh zo spannend! Ik zit sinds vanmorgen aan de prostaglandine tabletten. Momenteel best intense ontsluitingsweeën. Ben benieuwd of het snel zal gaan of dat ze nog even op zich laat wachten. Hoe gaat het bij jou? ☺️

9 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

Oh zo spannend! Ik zit sinds vanmorgen aan de prostaglandine tabletten. Mom ...
spannend! hopelijk gaat het voorspoedig bij je! Hier ook aan de tabletjes, wel pas om 16u de 1e gehad.. nu de 3e net op, beetje gerommel en rugweeen maar nog niet erg heftig, hopelijk gaat het niet pas morgenavond ofzo pas een keertje beginnen 🙈😉 Sterkte!!

9 maanden geleden

nou even een kleine update, ondat ik ze denken dat ik cholestaae heb (gestest maar maandag pas uitslag) en ik enorm veel harde buiken had hebben ze gisteren even inwendig onderzoek gedaan. ik bleek op 2 cm ontsluiting te zitten. door de verwachting dat ik cholestase heb ben ik nu medisch en wordt ik deze ochtend gestript en morgen ingeleid. de reden dat ze dit doen is omdat ik meer dan 39 weken zwanger ben en ze dus toch nu mag komen en dan willen ze toch verder geen risico meer nemen. dus ja vanthuis bevallen naar medisch naar nu al inleiden is heel snel gegaan afgelopen uren. maar alles voor mij kleine meid. en dus kan ik nu niet meer wachten tot einde weekend hahaha. hopelijk ga ik uiterlijk zondag naar huis met een prachtig meisje

9 maanden geleden

Een intense dag gisteren. Ik ging van 0 naar 100. Om 14:00 aan de opwekkers gegaan, om 15:30 een weeën storm van 1,5 uur waarna onze dochter Jade werd geboren 🩷 We mogen deze ochtend na beoordeling van de kinderarts weer naar huis

9 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

Oh zo spannend! Ik zit sinds vanmorgen aan de prostaglandine tabletten. Mom ...
Hopelijk gaat alles goed bij jou!

9 maanden geleden

Reactie op Meliss123

Een intense dag gisteren. Ik ging van 0 naar 100. Om 14:00 aan de opwekkers ...
Gefeliciteerd!💝 Mooie naam! Hoop dat jullie gauw naar huis mogen om daar verder bij te komen en te genieten van elkaar 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Meliss123

Een intense dag gisteren. Ik ging van 0 naar 100. Om 14:00 aan de opwekkers ...
Gefeliciteerd! 😊 @Sabrinabrouwer Spannend. heel veel succes 🎀