1040 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op G_w_e_n_n

Gefeliciteerd! 😊 @Sabrinabrouwer Spannend. heel veel succes 🎀
dankjewel 🥰

9 maanden geleden

Nou wat veel gaande hier zeg! Gefeliciteerd voor alle mensen die hun kindjes al in hun handen hebben kunnen nemen ❤️❤️, heerlijk genieten van elkaar. Nog meer over die op het wachtbankje zitten? Aan de ene kant ben ik er helemaal klaar mee, per dag/week wordt het zwaarder. Aan de andere kant hoop ik heel erg dat die blijft zitten tot februari (dochter is in januari geboren en ik gun hem zijn eigen maand haha 😆). Inmiddels 39+1, pfoeeeeee

9 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

Nou wat veel gaande hier zeg! Gefeliciteerd voor alle mensen die hun kindje ...
Ja zeker, hier nog een wachtende😅 Vrij ongeduldig ook. Heb al veel voorweeën, harde buiken, rugpijn enz, maar niks zet echt hoor. Haha nou hopelijk komt je wens uit van eigen geboortemaand. februari begint alweer aardig op te schieten🤞🙏

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

Ja zeker, hier nog een wachtende😅 Vrij ongeduldig ook. Heb al veel voorwee ...
Haha ja ik tel ook af 🥴

9 maanden geleden

Het wachten voelt ook eindeloos. Zeker als het rommelt.

9 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

Haha ja ik tel ook af 🥴
ik probeer het maar ook positief te bekijken: de baby heeft het nog fijn in mijn buik

9 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

Nou wat veel gaande hier zeg! Gefeliciteerd voor alle mensen die hun kindje ...
Hier ook nog aan het wachten... 39+2 ondertussen 🙈 harde buiken, voorweeën en bowlingbal gevoel zijn allemaal aanwezig.... Bij ons zoontje had ik niets tot ik op 39+2 weeën kreeg om 19:15 en op 39+3 om 02:12 was hij geboren. Benieuwd of zij hetzelfde gaat doen 🙈🙈🙈

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Hier ook nog aan het wachten... 39+2 ondertussen 🙈 harde buiken, voorweeën ...
precies hetzelfde hier de vorige keer en de dingen die je beschrijft ervaar ik ook. dacht vannacht ook echt dat ik kon gaan timen, maar alles is weer rustig inmiddels🙈 Ze maken het wel spannend met zo een aanloop

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

precies hetzelfde hier de vorige keer en de dingen die je beschrijft ervaar ...
Ja, inderdaad... ik voelde ook iets meer regelmaat en net wanneer ik wou beginnen timen viel het stil 🤦🏻‍♀️. Bij m'n zoontje ben ik mijn slijmprop verloren op 39w maar nu nog niet 😬😬😬

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Hier ook nog aan het wachten... 39+2 ondertussen 🙈 harde buiken, voorweeën ...
Spannend hè! Ergens hou je ook wel vast aan de termijn van de vorige (bij mij 40+6) terwijl dat ook niets hoeft te zeggen. Hier gebeurt nu al een stuk meer dan toen. Maar wie weet is ze er morgen dan al, ook wel een bizar idee. @mar987 helemaal gelijk hoor! En elke dag is meegenomen voor een goede start 😊🙌

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Ja, inderdaad... ik voelde ook iets meer regelmaat en net wanneer ik wou be ...
ook dat precies hetzelfde🤣 Verloor ook mijn slijmprop eerst en de volgende dag ben ik bevallen. Nu ook nog geen slijmprop verloren terwijl ik gevoelsmatig toch al echt wat ontsluiting heb gecreëerd met al het voorwerk🤷

9 maanden geleden

Reactie op Aaltje 24

Spannend hè! Ergens hou je ook wel vast aan de termijn van de vorige (bij m ...
Nee inderdaad, ik moet woensdag op controle. Echo en monitor maar ik ga toch eens vragen of ze eens willen checken of ze al is ingedaald en of ik al ontsluiting heb. Ze wouden tot op heden nog niet checken omdat ik bloedverdunners moet nemen voor m'n enkelbreuk en ze willen zo min mogelijk forceren 😬

9 maanden geleden

Ik zit ook nog op het wachtbankje met 38+5. Ons kindje was gisteren en vannacht heel beweeglijk, dus ik ben superalert en bij elk krampje denk ik dat het gaat gebeuren. Terwijl ik rationeel wel weet dat het vaak langer duurt bij een eerste kindje en ik heb ook nog niks van voorweeën oid gehad. Ik hoop dat het niet meer zo lang duurt!

9 maanden geleden

Hier ook op het wachtbankje. Ik hoop stiekem dat ze wel in februari wordt geboren. Maar dan meteen donderdag of vrijdag zou top zijn 😂. Woensdag heb ik controle bij de vk en gaan ze ook kijken hoe het ervoor staat vanbinnen.

9 maanden geleden

Reactie op Meliss123

Een intense dag gisteren. Ik ging van 0 naar 100. Om 14:00 aan de opwekkers ...
Gefeliciteerd meis🥰 hopelijk snel naar huis en lekker genieten💪🏻🍀

9 maanden geleden

Hier ook wachtbankje✅ Al wel meerdere keren gerommel en voorweeen gehad.. slijmprop ook al kwijt/ baarmoeder tuitje plat en baarmoedermond was woensdag ook al wat week.. maar zet nog niks door 🤞🏻 Vind het wel spannend ben zelf 30 januari jarig, die datum komt zo wel heel dicht in de buurt!

9 maanden geleden

Hier aan aftellen naar maandag . Ze moet morgen om 18u binnen en dan maandag de inleiding zo benieuwd naar ons meisje .

9 maanden geleden

Ik wil even melden dat ik geweldige verloskundigen heb🥰 ze weten van mijn lopende klacht naar het kraamzorgbureau (zie klaagmuur) en staan mij nu bij via whatsapp. Morgen komt er een langs om te wegen en mijn wond te controleren en ze hebben het consultatiebureau ingeschakeld om mij komende week te helpen met wegen. Zo ontzettend dankbaar voor ze♥️

9 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Ik wil even melden dat ik geweldige verloskundigen heb🥰 ze weten van mijn ...
Ah super. Wij hebben echt een hele fijne lieve kraamverzorgster! Ze past zich aan aan onze wensen en staat qua opvoeding enzo er hetzelfde in als wij; go with the flow. Verloskundige is vandaag ff geweest en heeft de wond bekeken, komt maandag de krammen verwijderen van de keizersnede. Maar vooralsnog hebben wij echt een voorbeeldige dame die enkel slaapt van voeding tot voeding 🤣 dus ze lijkt mogelijk toch op der broer

9 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Ah super. Wij hebben echt een hele fijne lieve kraamverzorgster! Ze past zi ...
wat een cadeautjes 🥰🥰🎉