1040 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Ah super. Wij hebben echt een hele fijne lieve kraamverzorgster! Ze past zi ...
Wat heerlijk! Geniet ervan🥰 hier ook een droombaby, eten en slapen (en knuffelen ♥️)

9 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Wat heerlijk! Geniet ervan🥰 hier ook een droombaby, eten en slapen (en knu ...
Haha ja soms is het ook gewoon niet de horror die mensen je altijd wijs proberen te maken hoor. Er zijn voldoende tevreden makkelijke babies (en nog iets; sommige babies krijgen nooit regressies 🤣) dus gewoon lekker van genieten

9 maanden geleden

Haha ja soms is het ook gewoon niet de horror die mensen je altijd wijs pro ...
meld ik volgende week wel een huilbaby die een nachtbraker is. Statistisch gezien zijn de zoete baby's alweer bezet😝 nee hoor gegund, maar eerlijk is waar onze realiteit was wel echt anders dat eerste baby jaar en geeft ook niet. We zijn inmiddels gepokt en gemazeld. Met allemaal nachtbrakers in de fam ga ik er nu ook weer vanuit. Gaat ons nog een keer lukken💪😎

9 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Ik wil even melden dat ik geweldige verloskundigen heb🥰 ze weten van mijn ...
Wat fijn zeg 😊. Zelf zijn er sinds vandaag nog wat striemen boven mijn navel gekomen. Die jeuken als een gek 😣, maar alleen die. Dus ik smeer me een ongeluk.

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

meld ik volgende week wel een huilbaby die een nachtbraker is. Statistisch ...
Ja soms is het ook wel zo. En ik denk dat een gedeelte ook gewoon mazzel of aanleg is. Aan mijn kant van de familie zitten enkele makkelijke kindjes die snel doorslapen … bij mijn man juist niet. Bedoelde het ook niet fout hè ;) maar soms maken ze nieuwe moeders ook echt wel bang dat elke baby een hele lastige en huilende baby gaat zijn.

9 maanden geleden

Lasse is geboren! Vanochtend 11:00 hebben ze me ingeleid (vliezen gebroken en oxytocine) en hij was er in 3 uurtjes na 1 perswee 😳 Zeer heftige bevalling geweest, we moeten even bijkomen nu! Succes allemaal voor wie nog moet gaan bevallen! 🩵🩷

9 maanden geleden

Reactie op Hedwig86

Lasse is geboren! Vanochtend 11:00 hebben ze me ingeleid (vliezen gebroken ...
Gefeliciteerd!💙 hoop dat genieten en bijkomen samen mogen gaan voor jullie. veel geluk! en 1 perswee😱. Dat moet een lancering zijn geweest🫢

9 maanden geleden

Ja soms is het ook wel zo. En ik denk dat een gedeelte ook gewoon mazzel of ...
Nee hoor, ik heb alleen de andere kant mee gemaakt. Wij vroegen ons echt af of ons kindje niet 'stuk' was of dat wij iets fout deden. Maar blijkbaar hadden wij een vrij "gebruikelijke baby". Pas toen we meer open over onze ervaringen gingen praten met onze omgeving kwam de erkenning dat we tegen hele "normale" baby struggles aan liepen, o.a. krampjes, speciale voeding, gebroken nachten en heel erg zoekende naar een (slaap)ritme. Dus ben zeker tegen bangmakerij (vreselijk, heb laatst nog een mama tot be gerustgesteld na horror verhalen) maar juist de 'niet zoete baby verhalen' hebben ons gesteund en gerustgesteld en dat we daar niet alleen in waren en soms ook mochten zeggen;, we zijn én verliefd op onze meid, maar we vinden het ook zwaar. Meer in die zin. Uiteraard gun ik iedereen wel rustige goed slapende baby's toe incl onszelf😄

9 maanden geleden

Reactie op Hedwig86

Gefeliciteerd! Dat is inderdaad een mega snelle bevalling. Ook gefeli voor de andere dames die al bevallen zijn natuurlijk 😁!!Geniet lekker van jullie kindjes en goed voor jezelf zorgen! Ik hoop ondertussen dat mijn mannetje nog even blijft zitten want mijn man heeft nu griep en lig al dagen met koorts in bed.. slechte timing. Ik ben gelukkig nog niet ziek en hoop dat het zo blijft! Hoe gaat het met de rest? Houden jullie het nog vol allemaal?

9 maanden geleden

Reactie op Mar987

Nee hoor, ik heb alleen de andere kant mee gemaakt. Wij vroegen ons echt af ...
Realisme is goed hè ❤️

9 maanden geleden

Reactie op Hedwig86

Gefeliciteerd, wat een snelle bevalling 😱

9 maanden geleden

Reactie op Hedwig86

Aah! Ik ben gisteren bevallen van een zoontje, ook Lasse! Gefeliciteerd!

9 maanden geleden

Ik heb veel gemist! Gefeliciteerd iedereen die hun kleintje al heeft kunnen vasthouden! En een fijne kraamtijd gewenst 🥰

9 maanden geleden

Ik zag in het geboorte topic dat er alweer een aantal kleintjes uit deze week bij zijn gekomen🥰🥰 van harte gefeliciteerd allemaal!!! Ik ben gisteren tegen mijn eigen grens aangelopen… een kruiwagen mest rijden was toch niet meer zo’n goed idee op deze termijn🥴 en in combinatie met een ongezonde maaltijd( lees broodje kroket en frietjes 🤭😋😋) veel last van maagzuur en spierpijn 😞 dus ik heb vandaag even een baaldag en ben er klaar mee… morgen hoop ik weer een goede dag en weer door!! Hier blijft hij of zij nog wel even zitten denk ik☺️

9 maanden geleden

Gisteravond (27 januari) om 19:16 is onze dochter Elif geboren doormiddel van een keizersnede. Ik ben gisterochtend ingeleid vanwege een te hoog geschat geboortegwicht (4100) en dat ging erg goed. Om 15:30 volledige ontsluiting maar haar hoofdje wou maar niet verder dalen. Ze lag als een sterrenkijker en ondanks eindeloos persweeën wegzuchten zodat ze verder kon zakken en uiteindelijk ook eenhalf uur echt persen wou het gewoon niet vorderen en is er over gegaan op een keizersnede. Uiteindelijk bleek ze toch niet zo groot als ingeschat, ze is 3710 gram. Ze maakt het ondanks de heftige dag gisteren enorm goed en ook met mij gaat het (op de wond na natuurlijk) goed. Ik ben helemaal verliefd 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Decemberbaby21

Aah! Ik ben gisteren bevallen van een zoontje, ook Lasse! Gefeliciteerd!
Wat geweldig!! En zo veel hoor je de naam niet dus dit is wel heel toevallig! 😍👶🏼👶🏼 Jij ook van harte gefeliciteerd ❤️

9 maanden geleden

Reactie op Ingiee99

Gisteravond (27 januari) om 19:16 is onze dochter Elif geboren doormiddel v ...
Gefeliciteerd! Heel vergelijkbaar met mijn eerste bevalling. Zolang jullie het maar goed doen. De eerste twee dagen zijn het ergste ;) daarna wordt het normaal beter met de wond en komt ook de valse lucht wat vrij . Tot die tijd lekker je rust pakken en je laten bedienen

9 maanden geleden

Iemand ervaring met vocht vasthouden en ringen om?! uit voorzorg nu maar mijn trouw en verlovingsringring afgedaan.🥲 Beetje bang dat tijdens het bevallen straks de ringen klem komen te zitten. 🥲

9 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Iemand ervaring met vocht vasthouden en ringen om?! uit voorzorg nu maar mi ...
Ik heb ze in maand 8 afgedaan wetende dat ik ze niet om mocht met de keizersnede. Heb ze tijdje om mijn nek gedragen met een ketting. En nu krijg ik ze nog niet om (veel infusen gehad met de keizersnede) dus ik wacht nog even met ze terug omdoen

9 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Iemand ervaring met vocht vasthouden en ringen om?! uit voorzorg nu maar mi ...
slim dat je ze af hebt gedaan! ik was met alle ringen op tijd, behalve m'n trouwring..alles geprobeerd maar blijft op z'n plek! nu maar hopen dat t niet nodig is om deze af te laten zagen. gelukkig zelf geen last van ondanks dat ik m niet afkrijg.