1040 Reacties
9 maanden geleden
Vanochtend om 04:36 is onze prachtige dochter Lynn Brouwer geboren.
we maken het beide goed en mochten vanochtend al naar huis vanuit het ziekenhuis.
39+3
48,5cm
3555 gram
🩷🩷
9 maanden geleden
Nou ons borstvoedingsavontuur is alweer ten einde. Het is niet erg, enkel jammer omdat het best goed ging. Door de trammelant met de kraamzorg was de stuwing foetsie en mijn jochie iets te lui qua drinken om de productie weer lekker op gang te brengen.
Kolven lukt mij mentaal door de vorige kraamtijd niet. Nu bleek hij iets minder snel terug te bouncen naar zijn gewicht dan gehoopt dis hij heeft al zijn energie nodig voor de flessen. Dus ik leg hem niet meer aan. Ben ergens blij dat de kogel door de kerk is want anders wordt het (weer) zo’n lijdensweg maar aan de andere kant ben ik mega pissig op de kraamzorg want nu hebben ze me dit ook nog afgepakt
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Nou ons borstvoedingsavontuur is alweer ten einde. Het is niet erg, enkel j ...
Oh Eefje snap ik .. vooral omdat het buiten je eigen macht ligt. Het is verdrietig dat door andere omstandigheden het niet gelukt is.. wel fijn om het besluit te hebben genomen! Hopelijk wat rust in het ritme krijgen nu dan en sterkt hij snel aan💕
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Hè bah, dat is wel serieus vervelend. Zeker als je andere wensen had.
Hier wat opstart problemen met de fles. Voorheen had ik bij mijn zoontje de gewone avent flessen maar die worden niet meer geleverd. Dus had de natural response gepakt, maar ze krijgt zelfs uit tut 3! niks gezogen. En haar zuigreflex is echt goed. Gisteren dr Brown flessen gehaald en het probleem is opgelost. Ze dronk dus veel te weinig. Vannacht op advies van de kraamzorg voor het eerst op vraag gevoed (overdag braaf om de 3 uur) en ze heeft ons 6 uurtjes laten slapen. 😁 nu ligt ze lekker op me uit te buiken terwijl mijn man onze zoon klaarmaakt om weer naar school te gaan
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
🫶🫂 Wel fijn dat je jezelf niet in allerlei bochten (en stress) gaat wringen en dan nu voor de rust van een beslissing gaat. Al kan ik me goed voorstellen dat daarnaast de teleurstelling leeft bij je omdat het op deze manier door omstanders veroorzaakt is.
Hopelijk drinkt Luuk nu goed uit de fles en zien jullie gauw weer energie en stijgend gewicht bij hem terug.
9 maanden geleden
Reactie op Raeven
Een week verder na de 1e inleiding. Nog steeds geen baby. Van de week inlei ...
Oh nee! Wat vreselijk. Ik wens je een spoedige en makkelijke bevalling
9 maanden geleden
Reactie op Raeven
Een week verder na de 1e inleiding. Nog steeds geen baby. Van de week inlei ...
Heel veel sterkte!
9 maanden geleden
Vanochtend controle gehad, ik zit nog potdicht van binnen (anders hadden ze met liefde willen strippen). Hier dus nog even op het wachtbankje.
Gelukkig helpt de slaapmedicatie die ik heb gekregen me goed met de mentale vermoeidheid, dus ik bekijk het allemaal wat positiever. Al baal ik oprecht wel dat alle krampjes en gerommel in m’n buik blijkbaar nog niets heeft uitgehaald.
9 maanden geleden
Het komt allemaal goed hoor! Hier vandaag alweer hielprik en gehoortest gehad. Hechtingen bij mij er gedeeltelijk uit, woensdag de laatste want de wond stond nog wat open.
Dame was wat geel maar inmiddels loopt ze weer lekker terug naar roze. Verloskundige heeft haar ook goedgekeurd dus de hoeft gelukkig niet geprikt. Die kraamweek gaat zo snel! En ik ben alweer wat mobiel gelukkig.
9 maanden geleden
nu net ook terug van controle, bloeddruk was weer mooi en ook de urine goedgekeurd. donderdag weer terug, maar ook hier nog geen tekenenen van een bevalling te herkennen..
9 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
nu net ook terug van controle, bloeddruk was weer mooi en ook de urine goed ...
Mag ik vragen waarom jouw urine wordt gecontroleerd?
9 maanden geleden
Reactie op Onzegrootstereis
Mag ik vragen waarom jouw urine wordt gecontroleerd?
eiwitten, als er teveel inzitten kan het zijn dat ik zwangerschapsvergiftiging heb omdat mn bloeddruk iedere keer op t randje is en ik sinds vorige week veel meer vocht vasthoudt
9 maanden geleden
Reactie op Onzegrootstereis
Vanochtend controle gehad, ik zit nog potdicht van binnen (anders hadden ze ...
Potdicht ook🤭😅 Wel lekker duidelijk. Ook voor jou Mrts85.
fijn dat de slaapmedicatie je wel helpt met die laatste loodjes doorkomen🙏
Ik slaap sinds een aantal nachten apart op zolder. Dat is heel ongezellig, maar helpt me wel beter met slapen en minder wakker worden (ook van onze dochter). Dus voor nu is bijslapen in het ziekenhuis niet nodig. hopelijk de laatste dagen/ nachten. Vanmorgen waren de voortekenen wel weer serieus, maar nu alleen nog een giga harde bowlingbal als buik maar verder alle kramp weg🙈