1040 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Zijn jouw hechtingen er al uit? 😨 daar heb ik nog helemaal geen afspraak v ...
Bij mij doet de verloskundige dat en omdat wij nietjes hebben en geen draad, moeten die er binnen 8 dagen uit anders krijg je wildgroei. Misschien heb jij hechtdraad? Kan zijn dat het dan anders is.
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Zijn jouw hechtingen er al uit? 😨 daar heb ik nog helemaal geen afspraak v ...
Lossen deze niet vanzelf op? Ik heb daar ook niks over gehoord 😂
9 maanden geleden
Reactie op Onzegrootstereis
Vanochtend controle gehad, ik zit nog potdicht van binnen (anders hadden ze ...
potdicht is in elk geval duidelijk 😅. hopelijk komt daar snel verandering in!
Ik kwam erachter dat mijn verloskundige pas op z'n vroegst wil strippen in week 41. Ik ben nu 39+2.. maar ik wil er eerlijk gezegd ook niet achter komen dat ik nog potdicht zit 😅
9 maanden geleden
Reactie op Doorenroosje4
Lossen deze niet vanzelf op? Ik heb daar ook niks over gehoord 😂
Zou kunnen als ze bepaald hechtdraad gebruiken. Bij ons in het ziekenhuis gebruiken enkel nietjes en die lossen niet zelf op
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Nou ons borstvoedingsavontuur is alweer ten einde. Het is niet erg, enkel j ...
ach lieverd, wat balen. Ik snap helemaal dat het je extra pissig maakt! ik bewonder de manier waarop je dit oppakt. je hebt heel erg snel kunnen schakelen naar wat er nu voor Luuk nodig is. hoe gaat het nu met de flessen?
9 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
eiwitten, als er teveel inzitten kan het zijn dat ik zwangerschapsvergiftig ...
Ooh wat goed dat ze dat in de gaten houden!
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Potdicht ook🤭😅 Wel lekker duidelijk. Ook voor jou Mrts85.
fijn dat de s ...
Ik duim voor jou! Klinkt wel hoopvol! Fijn dat je voor nu niet in het ziekenhuis hoeft te slapen, die gezelligheid komt dan straks wel weer 🤭
@Nietje Heb je snel weer controle? Wellicht dat ze ook wel even willen checken bij jou. Ik hoop dat het bij jou vordert! Ik was vandaag 39+4.
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Aaaah dat verklaart! Voelt het goed dat ze eruit zijn?
Ja vooral die aan de zijkant want die deden soms pijn. Gevoel is ook al aardig terug aan het komen in het gebied. Ze heeft er vier laten zitten omdat de wond nog iets open stond en wat nat was dus nu zit er een hydrofiele doek tussen de “huidflap” en de wond 🤣
9 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Ja vooral die aan de zijkant want die deden soms pijn. Gevoel is ook al aar ...
Ooh maar geen pijn daar waar het nog wat open is?
Fijn dat het gevoel terugkomt, bij mij is de huid direct om het litteken gevoelloos, zo maf. Maar dat kan even duren had ik al begrepen.
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Ooh maar geen pijn daar waar het nog wat open is?
Fijn dat het gevoel teru ...
Momenteel nog goed aan de pijnstilling … langzaam aan het afbouwen. Maar gisteren wat veel gedaan dus wordt nu wat afgestraft. Maar begreep dat je van de stuwing sowieso wat grieperig kon worden. Dus ben niet helemaal lekker momenteel.
9 maanden geleden
Reactie op Nietje
inmiddels zijn mijn vliezen anderhalf uur geleden gebroken, wat een absurde ...
Ooooh spannend! Zet hem op! 🥰
@kenny1994 jeetje zeg, maar wat fijn dat ze er nu is! Gefeliciteerd!