1040 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op sabrinabrouwer
Eindelijk een goede macht met Lynn gehad. ze slaapt zelf nu nog steeds ik ...
Ahhh ja is voor ieder even wennen. Hier n boomer hondje van 9 jaar; heeft ons eerste kindje ook meegemaakt (is 3); zodra ik zwanger was van hem hield ze me continue in de gaten en volgde me overal; zodra ik bevallen moest werd ze heel onrustig en na de bevalling was ze totaal geen allermansvriend meer en waakte over ons met haar leven!! Nooit geblaft maar sinds dien pffff
Nu is het nog erger… ik wist niet dat dat kon 😂. Bij deze zwangerschap ong zelfde gedrag qua achtervolgen; voor de bevalling zich aandiende (lange aanloop wegens langdurig gebroken vliezen; bijna 48 u….) deed ze heel lelijk tegen iedereen op straat die maar wat bij ons in de buurt kwamen. Zowel tegen ouderen als kinderen, als gezinnen, als gewoon 1 of 2 mensen samen en idem met of zonder hond maakt niet uit! En dat was eigk alleen toen de bevalling van de eerste aandienfe; daarom wist ik dat het ergens stond te gebeuren.
Nu gister avond voor t eerst naar buiten met haar (de hond alleen) met n vriendin( echt behoefte aan frisse lucht!! Nou net een pitbull niet normaal 😳😳😂
9 maanden geleden
Omg ik had net de schrik van mijn leven! Ik ging Luuk temperaturen en dat ding schoot naar de 41.3!!!!! Paniek in de tent. Huisarts en verloskundige gebeld huisarts was nog niet open (7:58) en verloskundige kwam eraan. Ineens zei ik tegen mijn man dat ie een andere thermometer moest pakken want ik vond Luuk helemaal niet warm voelen en hij oogt ook levendig en alert. Dus de mijne gepakt en schoongemaakt: 37.3
Verloskundige gelijk weer gebeld pppffff. Dus voor alle mama’s en papa’s hier: koop meerdere thermometers want blijkbaar is de kwaliteit zo ruk dat ze het na een week niet meer doen 😡
9 maanden geleden
Reactie op Nienke96
Ahhh ja is voor ieder even wennen. Hier n boomer hondje van 9 jaar; heeft o ...
ohhhh gek eh dat een beest zo veranderd kwa gedrag ik vind het zo bijzonder. werd het wel weer beter bij jullie?
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Omg ik had net de schrik van mijn leven! Ik ging Luuk temperaturen en dat d ...
ohhhh wat erg zeg!!! had je een rectale of een andere? welk merk toevallig? en bedankt voor de tip mochten we bij mij of haar koorts zien dan extra keer tempen en eventueel met een andere Thermometer!!
9 maanden geleden
Eindelijk een goede macht met Lynn gehad. ze slaapt zelf nu nog steeds ik ...
Haha hier ook een goede slaper. Nu weekje oud en in de nacht slaapt ze 5 a 6 uur (wij voeden op vraag in de nacht, ik overleg met onze kraamzorg en verloskundige) en dat is echt heerlijk! Eerste dagen wel een wekker gezet overigens.
Qua huisdieren. Wij hebben vier honden en ze zijn helemaal gek op der. We hebben ze momenteel wel even niet fulltime bij ons in de woonkamer zitten. Steeds een voor een om even te snuffelen. Vooral de jongste teef wil het liefst bij de baby geplakt zitten. Maar onze honden worden in noord Siberië gebruikt als dekens voor kindjes in de tenten dus hebben ook echt een hele sterke voorkeur voor kinderen te verzorgen
9 maanden geleden
ohhhh wat erg zeg!!! had je een rectale of een andere? welk merk toevallig? ...
Een rectale van Medisana (te koop bij Mediamarkt en Action) die heb ik eigenlijk altijd en had er nu 3 gekocht. Een was al stuk bij het eerste gebruik maar ik vrees dat deze hele batch gaar is. Dus we halen er nu even een bij Kruidvat
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Haha ik had van de week 35.1 … bleek ze de thermometer met een scheetje naar buiten te hebben geduwd. Daarna nog eens meten was het 37.1 🤣 maar 41.3 is idd schrikken! Nu kun je er waarschijnlijk om lachen
9 maanden geleden
Vrijdag tik ik de 40 weken aan.❤️Net controle in het ziekenhuis gehad bij de verloskundige. Alle controles zagen er goed uit. Mooi hartritme, genoeg vruchtwater zo op het oog te zien en ons kindje ligt muurvast nu in mijn bekken. We wachten maar gewoon af nu en nemen de oefenweeën en het gerommel voor lief. 🤞🏻☺️ Volgende week een afspraak met de gynaecoloog als ik nog niet bevallen ben voor een plan van aanpak.. 🫣
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Jeetje! Dat is goed schrikken denk ik ja. Gelukkig ligt het aan de thermometer. Goed om te weten wel. Rustige dag toegewenst verder voor jullie.
9 maanden geleden
Reactie op Yunalessica1984
Haha ik had van de week 35.1 … bleek ze de thermometer met een scheetje naa ...
Jaaa je schrikt je kapot. Al mijn ingewanden zakten door de grond en mijn lijf bleef staan zeg maar. Nu gaat het wel weer maar ben pas echt gerust als hij het volgende meetmoment ook ok is
9 maanden geleden
Pfff beetje zenuwen voor onze controle straks. Morgen ben ik 40 weken 😱😱😱 (hoezo zijn we al bijna uitgerekend)...
Gisterenavond eventjes getimed want voelde toch wel wat weeachtige bewegingen, maar was nog onregelmatig. Sinds vandaag is het springen op krukken wel echt niet aangenaam dus ik denk dat het indalingsweeën waren (of dat hoop ik toch) 😆😆😆
Doordat ik met mijn gebroken enkel zit gaat een inleiding ook besproken worden indien er nog geen vooruitgang is...
9 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Pfff beetje zenuwen voor onze controle straks. Morgen ben ik 40 weken 😱😱� ...
Oh zit je nog in het gips of niet? springen op krukken nu met bijna 40 weken. Dat is gewoon topsport, alleen dan heel ongemakkelijk en onvrijwillig😅🫣
Ben benieuwd of iemand van ons toch nog vandaag op de valreep een januari baby op de wereld gaat zetten😁
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Oh zit je nog in het gips of niet? springen op krukken nu met bijna 40 weke ...
Ja, waarschijnlijk nog tot 19/02 (mijn verjaardag trouwens)... Ik ben begin januari nog geopereerd. Ja, het is echt lastig. Ik ben graag zwanger maar de gips is er me te veel aan 🙈. Niemand van de familie had trouwens gedacht dat ik zolang zwanger ging zijn 😆
9 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Ja, waarschijnlijk nog tot 19/02 (mijn verjaardag trouwens)... Ik ben begin ...
Oh joh tot 19/02. Dacht dat je er rond de 39 weken wel uit zou zijn, maar door de operatie zit je er langer in?
Haha nee hier zijn ook alle voorspellingen incl die van de verloskundige gesneuveld. Ik eis van iedereen nu ook taart als compensatie🤣 Mijn zusje is nu op save gaan zitten: 42 weken🤣
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Oh joh tot 19/02. Dacht dat je er rond de 39 weken wel uit zou zijn, maar d ...
ja normaal ging ik er 19/01 uit mogen maar de operatie heeft daar inderdaad een stokje voor gestoken 😬
bij mij is het ziekenhuis (ik woon in BE) niet geneigd om voorbij 40+5 te gaan dus ben benieuwd 🙈
9 maanden geleden
Nou hier een echte februari baby🤭!! Gisteren echt een off-day wilde alleen maar slapen en liggen en had veel harde buiken… vandaag voel ik me weer top fit en energiek!! Net lekker naar de pony’s geweest en even wat aanbiedingen gescoord bij de ah!! Nu maar even niet eigenwijs zijn en even liggen op de bank!! Maar wel fijn dat na zo’n hang dag er ook weer een dag met wat meer energie tussen zit!!