1040 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
half 9 komt de verloskundige langs, vanaf 4 uur regelmatig flinke plassen v ...
Spannend! Succes 🍀
9 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
half 9 komt de verloskundige langs, vanaf 4 uur regelmatig flinke plassen v ...
Spannend en leuk! Heel veel succes. ❤️ Nu ben ik benieuwd wat mij gaat brengen vandaag na al deze berichten. 🤩
9 maanden geleden
gebroken vliezen zijn bevestigd..the game is on🤣 nu op de bank wachten totdat ik regelmatig weeën krijg en geduldig blijven totdat we eindelijk ons meisje mogen ontmoeten 🥰
9 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
gebroken vliezen zijn bevestigd..the game is on🤣 nu op de bank wachten tot ...
3 x is scheepsrecht dus! Veel succes en een mooie ontmoeting met jullie meisje straks. 💕 Raak er gewoon zelf soort zenuwachtig van al die beginnende bevallingsberichten.🙈
9 maanden geleden
Reactie op Sas1217
Dankje! twijfel of ik toch nog het ziekenhuis bel, of zijn er hier meer bek ...
Ik heb net toch maar even gebeld. Ik had ook een beetje steek bovenin m’n buik nu en wilde toch zorgelijke dingen even uitsluiten.
Maar, antwoord: “waarschijnlijk toch een beetje gerommel en voorbereiding!” Ik hoop het maar!
Had jij nog gebeld?
9 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Hier zal het geen januari baby worden 🙈 1cm ontsluiting dus niets merkwaar ...
Ons schaapje heeft beslist dat ze niet kon wachten tot de inleiding van morgen en maakte me deze ochtend om 05:00 wakker met weeën. 3,5 uur later maakte ons Noé haar entree met een lengte van 54cm en een mooi gewicht van 4,080kg.
Geboren op precies 40 weken 🥰
9 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
Ons schaapje heeft beslist dat ze niet kon wachten tot de inleiding van mor ...
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je haar nu lekker vast kunt houden! 🥰
9 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
🥰 van harte gefeliciteerd!! Mag ik vragen: is het jullie eerste?? Ik was benieuwd omdat dat best snel is toch tussen eerste wee en bevalling? Dan weet ik dat ik daar ook rekening mee kan houden🫣😇
9 maanden geleden
hoi allemaal, morgen om 06.30 melden in het ziekenhuis voor de keizersnede. doodsbang.. maar t moet toch gebeuren. ik hoop dat t snel achter de rug is en dan eindelijk kan gaan genieten na zolang tegen de keizersnede ongezien te hebben.
9 maanden geleden
Reactie op MaritDPL
van harte gefeliciteerd!!