1040 Reacties

9 maanden geleden

Reactie op Lientje003

hoi allemaal, morgen om 06.30 melden in het ziekenhuis voor de keizersnede. ...
*opgezien

9 maanden geleden

Reactie op Lientje003

Hey! Misschien helpt het je een beetje, maar het valt echt goed mee. Ze begeleiden je goed en nemen je elke stap mee. En qua herstel kan het ook snel gaan soms. Ik snap dat je het spannend vind, maar als mede keizersnede mama, you got this!

9 maanden geleden

Reactie op Mrts85

🥰 van harte gefeliciteerd!! Mag ik vragen: is het jullie eerste?? Ik was b ...
Nee het is ons tweede maar ons eerste was er ook zeer snel. Daar zat er 7 uur tussen 🙈.

9 maanden geleden

Reactie op Lientje003

Het is ook spannend maar als een sectio-nama myself: deze bevalling was voor mij veel fijner dan de vaginale bevalling die ik had. Ook qua herstel. En zoals yunalessica zegt: je wordt zo goed begeleid ♥️ you can do this💪🏼

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

Nee het is ons tweede maar ons eerste was er ook zeer snel. Daar zat er 7 u ...
Ohh dan zal ik toch maar optijd naar man lief bellen als het zo ver is🤭 (hij is vrachtwagenchauffeur 😅)

9 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Ohh dan zal ik toch maar optijd naar man lief bellen als het zo ver is🤭 (h ...
hahaha ja zou ik ook doen 🙈 ik voelde m'n weeën wel telkens pas rond de 5cm 😬

9 maanden geleden

Reactie op MaritDPL

hahaha ja zou ik ook doen 🙈 ik voelde m'n weeën wel telkens pas rond de 5c ...
Haha ik kan me er op dit moment ook niks bij voorstellen dat de bevalling spontaan zou komen🙈!!! Maar met jou nu wel alles goed?

9 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Het is ook spannend maar als een sectio-nama myself: deze bevalling was voo ...
heel lief, dankjewel!!

9 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Hey! Misschien helpt het je een beetje, maar het valt echt goed mee. Ze beg ...
dankjewel!!❤️❤️

9 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Haha ik kan me er op dit moment ook niks bij voorstellen dat de bevalling s ...
ja alles gaat echt super! Ik heb eigenlijk niets van scheurtjes of dergelijke opgelopen

9 maanden geleden

Vanochtend om 07:40 is onze kleine Novi geboren! 🥰Hebben een fijne bevalling gehad! Aangezien ons kleine mopje vrij klein is moeten we iedergeval 24 uur blijven om suiker in de gaten te houden en haar bij te voeden! Even afwachten of dit nog langer moet aangezien het drinken nog heel moeizaam gaat en ze haar bijvoeding ook niet pakt. 🤞🏻👶🏻

9 maanden geleden

Reactie op femkesth (Moderator)

Vanochtend om 07:40 is onze kleine Novi geboren! 🥰Hebben een fijne bevalli ...
wat een knappie😍 gefeliciteerd! Hopelijk komt de voeding gauw ook goed op gang en is alles goed met de suikerwaardes van Novi. veel geluk!

9 maanden geleden

Reactie op Lientje003

dankjewel!!❤️❤️
Als je gewoon ff wilt berichten, mag altijd als je even van je af wilt typen. Maar komt echt goed!

9 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hopelijk blijft de suiker goed en mogen jullie morgen lekker naar huis

9 maanden geleden

Awh gefeliciteert met Novi, wat een schatje zeg. En goed om te horen dat het een fijne bevalling was! Nu lekker genieten 🥰

9 maanden geleden

Reactie op Onzegrootstereis

Ik heb net toch maar even gebeld. Ik had ook een beetje steek bovenin m’n b ...
Bij mij bleken toch de echte weeën al gestart en tegen alle verwachtingen in had ik al 3cm ontsluiting. Vanwege een stuitligging met spoed een keizersnede gehad en is onze zoon Seppe 1 februari geboren om 1.13 uur. 🥰 Ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan?

9 maanden geleden

Reactie op Mrts85

Nou hier een echte februari baby🤭!! Gisteren echt een off-day wilde alleen ...
Heel herkenbaar dit! Ik was begin deze week vreselijk moe en hangerig en had vandaag en gisteren weer een energie dag gelukkig. Ik heb mijn eigen verjaardag (1feb) nog goed kunnen vieren met familie bezoek en lekker uit eten. 😁🎉. Wel echt spannend, nu mag de baby wel komen van mij! Succes met de laatste loodjes allemaal 💪❤️

9 maanden geleden

Reactie op Sas1217

Bij mij bleken toch de echte weeën al gestart en tegen alle verwachtingen i ...
van harte gefeliciteerd! hoe heb je de keizersnede ervaren?

9 maanden geleden

Reactie op Sas1217

Bij mij bleken toch de echte weeën al gestart en tegen alle verwachtingen i ...
gefeliciteerd met Seppe!💙🥰

9 maanden geleden

Hoe gaat met mijn mee wacht bankers? Hier lijken de nachtelijke voorweeën nu wel echt door te gaan zetten naar echte weeën🤞🙏 Wel al sinds 2.15u wakker vannacht met van alles gaande en toch niet durven bellen omdat ik zoooo vaak voorweeën heb gehad dat ik er niet meer in geloof😅 Maar waar de voorweeën een continu gevoel waren en na 1 a 2u weer afnamen, is dit toch in golfbewegingen en inmiddels tussen 3-5 minuten. Dus een uur geleden toch maar gebeld en over een uur hebben we weer contact. advies om nu ontspanning te zoeken, dus lig in een warm bad te timen. Toch gek idee; voelde me met al een kind een ervaringsdeskundige, maar nu is toch alles weer anders dan toen😅 met nieuwe onzekerheden en een heel ander gevoel en verloop... Nou wie weet vandaag meer medestanders met mij en anders nog even succes op het bankje💪🥰🍀