1040 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Hoe gaat met mijn mee wacht bankers?
Hier lijken de nachtelijke voorweeën n ...
Ohh spannend!!!! Ik hoop voor je dat t doorzet🤗!!! Ik heb nog geen voorwee gehad…. Wel in de avond wat harde buiken maar verder niet echt… dus ik blijf nog even op de wachtbank!!!
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Ahh, wat spannend zeg! Succes! Hoop dat je jouw kindje snel mag ontmoeten 🤞🏻🍀.
Vandaag voor mij de uitgerekende datum. Lijkt echter nog precies niks te gebeuren. Bereid me dus maar voor op nog 2 weken wachten🤭..
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Dat klinkt alsof het de goede kant op gaat!
Ik kan nog totaal geen ritme herkennen in de menstruatie-achtige krampen die ik af en toe heb. Mijn borsten/tepels beginnen weer pijn te doen of ze zijn supergevoelig, zou dat een voorteken zijn?
9 maanden geleden
Hier is ook nog alles rustig. Zondag is de uitgerekende datum. Zelf ben ik op mijn uitgerekende datum geboren dus als ze op haar moeder lijkt? 😇 Aangezien ik al 3x heb gedroomd dat ze pas de 10e komt ga ik daar voor t gemak maar even van uit 😂. Als ze toch eerder komt is dat meegekomen.
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
Vandaag de uitgerekende datum van ons kuikentje.🐣🙏🏻 Trots op mijn lichaam wel! Al zou ik het nu ook niet erg meer vinden als ik een signaal krijg dat de bevalling eraan komt. Zie er tegenop maar erg benieuwd naar ons kleintje. Flinke oefenweeën (denk ik) en gerommel afgelopen dagen dus mijn lichaam is wel bezig.
Succes voor iedereen waarvan het geduld ook op de proef wordt gesteld. 🤎 En alle andere mama's heb een fijne kraamtijd.
9 maanden geleden
De teleurstelling...: 1-2cm ontsluiting🙈 bij die tweede ging het toch sneller en makkelijker😑? Net als bij mijn dochter wel echt serieuze weeën met alle ongemak van dien maar toen ook na uren 1cm😅🤯. Om 13u weer contact met de verloskundige. Wel goede hoop op vandaag aangezien de weeën wel echt vaak komen. Nu nog ff wat kracht bij🙈😬🫠
9 maanden geleden
Reactie op Lientje003
van harte gefeliciteerd! hoe heb je de keizersnede ervaren?
Dankjewel! Eigenlijk heel mooi ondanks de spoed, lief team, we mochten meekijken, navelstreng doorknippen en hij werd snel bij ons gelegd en in alles meegenomen. Het ging ook super snel allemaal, geen tijd om zenuwachtig te zijn😅
9 maanden geleden
Reactie op Sas1217
Dankjewel! Eigenlijk heel mooi ondanks de spoed, lief team, we mochten meek ...
Haha zo was mijn eerste ook. Tweede was veel meer tijd voor zenuwen omdat ie gepland was 🤣 maar enige wat ik echt naar vond was het prikken van de ruggeprik bij een geplande omdat je niet al weeen ofzo hebt dus dan focus je je volledig op die pijn 🤣
9 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Luuk is gegroeid 🎉 ooooh er is zoveel van me afgevallen. Ik was zo bang da ...
Super! Hier ook lichte groei nu, maar omdat ze 11% is afgevallen kan het zijn dat ze haar toch willen onderzoeken. Maar we hadden gewoon in het begin moeite met flessen. En ze valt in slaap tijdens haar fles en meldt zich dan na 2 uur weer dus we voeden haar nu iets meer met kleinere voedingen tot ze die grotere flessen pakt. Dus volledig op haar vraag want haar honger signalen zijn mega duidelijk. Betekent wel dat ze zich wat vaker meldt maar alles voor de groei he
9 maanden geleden
Reactie op Mar987
De teleurstelling...: 1-2cm ontsluiting🙈 bij die tweede ging het toch snel ...
JE KUNT HET! 💪🏻🥰
8 maanden geleden
Reactie op Onzegrootstereis
JE KUNT HET! 💪🏻🥰
🤗! Bleek ook weer zo te zijn😅💪
Gistermiddag is onze dochter Lara om half 4 geboren 💜 De aanloop met de voorweeën was dus wat lang (vond ik😆), maar uiteindelijk van om half 2 met 3cm ontsluiting en "alle tijd" naar het ziekenhuis naar nog geen 2u later een baby in mijn armen. Ging ineens toch snel. Het is een badbevalling geworden. Had geen beval plan dus beetje go with the flow en van weeën opvangen in bad (dacht vooraf meer voorkeur aan de douche te hebben) naar 2 persweeën en in het water in bad. We maken het goed🥰 Lara drinkt als een malle aan de borst en ze slaapt ook prinsheerlijk. Ik heb een waaknaald gekregen omdat ik de vorige keer veel bloed verloren ben. Deze keer heb ik via het infuus tot 3x aan toe medicijnen moeten krijgen om het bloeden te stoppen. Blij dat we in een land leven waarbij dat soort dingen snel en goed geregeld zijn. Nu genieten en bijkomen ❤️ Onze oudste dochter heeft het veel te druk met spelen en logeren bij haar neefjes🤣 Dus die hadden we gevideobelt maar had nog ff geen tijd voor haar zusje😂