1040 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Mar987
🤗! Bleek ook weer zo te zijn😅💪
Gistermiddag is onze dochter Lara om hal ...
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. 💕 Bizar en mooi toch, hoe elk lichaam weer anders reageert op een bevalling.
8 maanden geleden
Reactie op Mar987
🤗! Bleek ook weer zo te zijn😅💪
Gistermiddag is onze dochter Lara om hal ...
Wauw, gefeliciteerd!
8 maanden geleden
1 februari om 21:45 is onze mooie meisje Pleun geboren, om 04:30 zijn de vliezen gebroken en om 11:30 begonnen de weeën. om 17 naar het ziekenhuis met 5 cm ontsluiting en om 20 mocht ik gaan persen waarna ze na 1.45 uur persen is geboren.en waren we om 02 uur weer thuis.Ze doet het super en ik kom er ook wel weer!🤣🤣 maar man man wat ben ik een trotse mama ❤️❤️
8 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
1 februari om 21:45 is onze mooie meisje Pleun geboren, om 04:30 zijn de vl ...
oh ja 7 februari uitgerekend dus geboren op 39+1
8 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
Wat een dotje! gefeliciteerd. 💕
8 maanden geleden
Nou, ik voel de kleine weer helemaal in m’n middenrif. Ik ga er stilletjes maar vanuit dat we maandag waarschijnlijk een inleiding gaan inplannen. 😅 Ik ben dan namelijk 40+4 en heb aangegeven dat ik niet langer wil wachten dan 41 weken. Maar goed, wie weet! Ik houd de moet erin! 💪🏻
8 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
Gefeliciteerd!
8 maanden geleden
Reactie op Onzegrootstereis
Nou, ik voel de kleine weer helemaal in m’n middenrif. Ik ga er stilletjes ...
Hier ook hetzelfde. Onze eerste kwam met 39 weken, al heel vroeg voorweeeen en harde buiken. Gingen er allemaal van uit dat hij vroeg zou komen ben inmiddels 40+2 en helemaal klaar mee haha. Voelt alsof ik al een jaar zwanger ben 😅 ga ik er inmiddels ook maar van uit dat hij niet uit zichzelf gaat komen. Succes nog even, het eind is nu echt in zicht 🎉
8 maanden geleden
Reactie op Melissa3295
Hier ook hetzelfde. Onze eerste kwam met 39 weken, al heel vroeg voorweeeen ...
Jij ook succes, het einde is inderdaad echt in zicht. In ieder geval weten we dat het geen weken meer gaat duren! 💪🏻
8 maanden geleden
Reactie op MamaVanPleun
Gefeliciteerd! Prachtige dochter ❤️! En Mar987 ook gefeliciteerd. Dat hebben jullie super gedaan 😁😁
Ik ben maandag 40 weken en begin nu echt af te tellen maar het blijft toch best rustig mijn buik.. spannend! Hou vol allemaal 💪!
8 maanden geleden
Vandaag 40 weken en 3 dagen en wederom weer niks te voelen🙄.
Nog meer mensen met mij die op de 40+3 zitten en geen voortekens hebben?
8 maanden geleden
Reactie op MamaBeer-2022
Vandaag 40 weken en 3 dagen en wederom weer niks te voelen🙄.
Nog meer me ...
Hier 40-2
Wel voortekenen sinds vrijdag. Maar het zet niet door. Dus wel voorweeën voor een paar uur in de avond, alsnog erg pijnlijk en dan weer niets.
Bij mijn eerste had ik geen voortekenen en begon het écht toen het begon. Wel 40-6, had/heb de hoop dat deze eerder komt. Maar zie het momenteel nog niet gebeuren....
8 maanden geleden
Hier nu 39+5!! Nog steeds geen voortekenen behalve dat die kleine zich er vermaakt in de buik🤭!! Heel veel bewegingen vandaag!! Ik denk toch echt nog steeds een carnavals baby!!! Zijn er hier nog meer die ook niet weten wat het wordt?? Daar ben ik nu wel echt heel nieuwsgierig naar!!
8 maanden geleden
Reactie op Mrts85
Hier nu 39+5!! Nog steeds geen voortekenen behalve dat die kleine zich er v ...
Respect hoor ..: ik wilde het zo snel mogelijk weten 🤣