1040 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op MamaBeer-2022
Vandaag 40 weken en 3 dagen en wederom weer niks te voelen🙄.
Nog meer me ...
Hier precies 40 weken maar ook nog geen enkel teken dat ze gaat komen 😅. Heb net wel ongeveer het hele huis aangepakt want alles moest stofvrij zijn 🙈. Nu gedoucht en lekker weer op de bank chillen.
8 maanden geleden
Merk wel dat familie en vrienden zich er meer mee bezighouden dan wij zelf. Iedere dag is er wel iemand die appt en vraagt of we zenuwachtig zijn en of spanning ervaren.
Zelf zijn we vrij nuchter dus nu ben ik wel even klaar met al die vragen. Heb vanochtend m'n whatsapp meldingen maar uit gezet 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Lexi2
Merk wel dat familie en vrienden zich er meer mee bezighouden dan wij zelf. ...
Hier een beetje hetzelfde 😅 ik vind het lief dat ze aan mij denken hoor, maar het worden elke dag meer mensen 😂 ik merk ook dat ik gewoon uren wacht met antwoorden, laat ze maar denken dat het al zo ver is 😂
8 maanden geleden
Reactie op Lexi2
Ohh ja precies dat!! Iedere dag wel een paar mensen die appen of me aanspreken idd😅! Gisteren hadden we een feestje na de 6e die vroeg: zit het er nog steeds?? Zei ik maar: nee, t ligt thuis op bed heb de babyfoon aanstaan🤣🤣
8 maanden geleden
Reactie op Lexi2
Ik heb ook de Whatsappmeldingen uit gezet van de week 😂 Ik weet dat iedereen het lief bedoelt hoor, maar ik word inderdaad ook soms een beetje gek van alle appjes. Ik kreeg laatst meerdere keren "Oh het wordt dus echt een februari-baby!". Eh ja klopt, zo werken kalenders inderdaad 😅 Geen idee wat voor reactie er dan verwacht wordt van mij
8 maanden geleden
Reactie op Lexi2
Dit had ik bij de eerste ook heel erg
Nu dus bewust bij veel mensen geen datum gegeven omdat ik dat op het einde niet fijn meer vond. Nu dus een stuk rustiger dan vorige keer!
8 maanden geleden
Reactie op MamaBeer-2022
Vandaag 40 weken en 3 dagen en wederom weer niks te voelen🙄.
Nog meer me ...
🙋♀️
8 maanden geleden
Hoii, hier even een update naar beetje radiostilte! Mochten met kleine Novi na een dag lekker naar huis. Kleine meid wilde geen flesjes drinken en borst werd steeds beter. Gelukkig heeft ze nu de smaak goed te pakken, af en toe nog bijvoeden (via pink en spuitje) (kleine drinkt praktisch zo goed dat ik dikke stuwing met te hoge melkproductie heb voor haar😮💨😮💨)
Morgen komt de lactatiedeskundige hier thuis voor advies en aanmeten van een draadloze kolf voor straks buiten de deur/ werkdagen weer👍🏻😇
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Waar gaan mede sectio-mama’s mee smeren (ik ben nu twee weken geleden beval ...
Ik had op mijn handen soms al jeuk van bio oil, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Misschien kun je de apotheek inschakelen om te vragen of zij nog iets weten? Die hebben vaak fijne dingen zonder recept qua crèmes.
8 maanden geleden
nou denk je alles gehad te hebben ineens krijg ik koorts.... oh nee? ja hoor... borstontsteking... ik heb best wat pech... Lynn is een zondags kindje zal ik al mijn geluk aan haar hebben gegeven??
8 maanden geleden
Reactie op Josu110
Ik had op mijn handen soms al jeuk van bio oil, maar dat is natuurlijk heel ...
Hmmm wij hebben zo’n slechte apotheek dat ik die daar niet in vertrouw🤣. Ik vroeg eens om cetomacrogol voor de tweeling en kreeg pure lanoline mee. Dat gebruiken wij dus niet want dierlijk. Dat moest ik dan maar bij kruidvat halen🤣 okidoki
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Wat ontzettend balen zeg en pijnlijk 😣 beterschap
dankjewel 🩷 en jaaa het doet echt pijn woow...
8 maanden geleden
Reactie op sabrinabrouwer
nou denk je alles gehad te hebben ineens krijg ik koorts.... oh nee? ja hoo ...
Neeee, oef dat lijkt me echt naar
beterschap, hopelijk ben je er gauw weer van af❤️🩹
Josu110; gefeliciteerd met de geboorte van Anne💝 Dat hebben jullie snel gedaan!
Hier een pittiger nachtje: Lara heeft mondjes terug en op haar rug lijkt ze het niet goed weg te krijgen of uit haarondje te krijgen dus dat is niet fijn voor haar en voor ons dat we haar continu in de gaten houdenaar op de zij wordt ('s nachts) niet aangeraden dus dan gaat het wel beter maar doen wij ook geen oog dicht. Dus even overleggen wat nu wijsheid is. Nu is ze uiteindelijk de tweede helft van de nacht boven op mij in slaap gevallen ennn... ik ook🫣. Geen idee of dat nou echt de goede en veilige optie is. En omdat we toen een paar uur verder waren knallen nu mijn borsten uit elkaar van de stuwing. was ik allemaal weer vergeten joh😅 Nou weer even inkomen allemaal. onze andere dochter heeft fantastisch de hele nacht doorgeslapen en straks naar school. Kan ze het babynieuws vertellen bij haar juf en klasgenootjes. En wij dus even straks alleen tijd met de baby en kraamhulp.
8 maanden geleden
Reactie op eefje2024
Hmmm wij hebben zo’n slechte apotheek dat ik die daar niet in vertrouw🤣. I ...
Ah dat is echt rot! Dan is het misschien goed om even contact op te nemen met je huisarts. Mijn laatste huisarts dacht altijd wel mee in passende huis tuin en keuken middeltjes, dan kun je zelf even een selectie maken in de niet dierlijke middelen :)
Hopelijk heb je snel een oplossing!