1040 Reacties

8 maanden geleden

Vandaag 40 weken en 3 dagen zwanger. Gehele weekend flink krampen, in mn rug en meer voortekenen maar zette niet door dus ben die oefenweeën of wat het ook zijn mag ook echt goed zat aan het worden.😅 Zie ook echt steeds meer tegen de bevalling op nu, hoe langer het duurt.😬 Ik hou mijn hoofd koel maar met de dag wordt het wel zwaarder om mijn nuchterheid in controle te houden, plus alle mensen die appen of bellen of ons kindje er al is..🫣 Woensdag controle en gesprek voor inleiding met 41 weken maar hoop eigenlijk gewoon dat mijn lichaam dit vandaag of morgen zelf gaat doen.🙏🏻 Afwachten maar weer wat de dag ons brengt, mijn man is maar gewoon gaan werken in afwachting van. Een goede nieuwe week voor alle nieuwe mama's en voor de gene die ook aan het wachten zijn, veel succes! 🧸🍀

8 maanden geleden

Vandaag 40 weken aangetikt. Onze eerste dochter is met 39 weken geboren, dus voor mn gevoel loop ik al een week overtijd 🤭😅 Morgen komt de verloskundige langs om te kijken of ik al gestript kan worden. Heb al meerdere nachten last gehad van voorweeën, erg vermoeiend.

8 maanden geleden

Reactie op Leennie1994

Vandaag 40 weken en 3 dagen zwanger. Gehele weekend flink krampen, in mn r ...
Een en al herkenning! Ik snap die oefenweeeen en het nut er van echt niet, zet dan gewoon door en laten we dit doen! Ik vertrouw er op dat het deze week komt, maar de dagen voelen wel lang en het wachten ook. Af en toe bekruipt me de gedachte dat ik doorloop tot 42 weken (ik hoop het zo niet). Het hoofd koel houden lukt me dan niet zo goed meer, ben af en toe flink chagrijnig en gefrustreerd... Op naar een hoop baby's deze week!

8 maanden geleden

Reactie op EvdM89

Vandaag 40 weken aangetikt. Onze eerste dochter is met 39 weken geboren, du ...
ohh ja dat had ik ook, gevoelsmatig ruim een week overtijd gegaan in vergelijking met de eerste😅 en die week duurde langgg, zeker met alle voorpret van voorweeën erbij. succes weer aanstaande wachtende mama's! hoop dat jullie gauw babynieuws te melden hebben❤️💪

8 maanden geleden

Ik wilde het kaartje voor Luuk nog even delen. Ben er zo ontzettend blij mee. Gemaakt door mijn vriendin (zij maakt kaartjes en portretten) bomvol symboliek 🥰

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Ik wilde het kaartje voor Luuk nog even delen. Ben er zo ontzettend blij me ...
wauw super tof en persoonlijk! hou ervan! ons geboorte kaartje wordt getekend door mijn zwager. ook zo blij en trots op

8 maanden geleden

Reactie op Mar987

wauw super tof en persoonlijk! hou ervan! ons geboorte kaartje wordt geteke ...
Hij past ook enorm bij het kaartje van de tweeling (die maakte zij ook) Nu is het echt compleet. En ons gezin ook🤣

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

Prachtig … ik ben dus voor een standaard kaartje gegaan 🤣 Lynton had er een met pinguïns, Livia met ijsberen … toch een beetje een thema toch?

8 maanden geleden

Ik zit er echt even helemaal doorheen☹️ ben nu 40.4 weken Heb al 2 weken een aantal nachten last van voor weeën gehad. Gisteren dacht ik dat het eindelijk begonnen was, de vk geweest, 2cm. In de middag stopte de weeën ineens 😖 En heb al zoveel “data” gehoord waar je dan soort van naar toe leeft… vanwege krappe groei. Eerst inleiden 37 wk, 39 wk, zeker niet voorbij de 40 en nu niet voorbij 41 😢 Morgen waarschijnlijk strippen. Ook nog een peuter rondlopen 🫶🏻

8 maanden geleden

Reactie op sn1993

Ik zit er echt even helemaal doorheen☹️ ben nu 40.4 weken Heb al 2 weken ee ...
Ontzettend herkenbaar! Ik ben net zo ver als jij en zit er ook helemaal doorheen. Ook al dagen lang voorweeën maar het zet niet door. Net echt vreselijk hysterisch in huilen uitgebarsten omdat ik er zo klaar mee ben! Ben doodmoe, bekkenpijn, en nog een zoontje van 1,5 jaar rondlopen. Strippen durf ik niet aan omdat het bij mijn zoontje zo traumatisch was, zeer pijnlijk en 3x zonder door te zetten. De inleiding wordt gepland voor eind deze week. Enige waar ik kracht uit haal is de hoop dat het misschien nog vanzelf komt..

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

prachtige kaart! 😍

8 maanden geleden

Ik ben ondertussen allang stiekem bevallen van onze prachtige dochter. Ze was er al op 30 januari. Ik ben natuurlijk super trots, maar om de een of andere reden vind ik het hier in de groep delen lastig. het helpt ook vast niet dat ik weer 2 liter bloed ben verloren. van voor de bevalling t/m dag 3 in totaal 7 uur slaap heb gehad en op dag 2 een wissel had van kraamzorg omdat ik totaal overprikkeld was. maar goed, ze is er dus! 🥰

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

Ik ben ondertussen allang stiekem bevallen van onze prachtige dochter. Ze w ...
Iedereen deelt wat zij wil hè :) verder wel alles ok met je?

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

Oh en gefeliciteerd 🥳

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

Ik was stiekem wel ff al in de gaten aan het houden wanneer jij weer in de lucht kwam omdat je een tijdje geleden al had gedeeld dat de bevalling gestart was.. Maar fijn om weer van je te horen en gefeliciteerd met jullie dochtertje!💫💝 Maar jeetje wat heb jij pittige dagen achter de rug. Je zal je wel uitgeput voelen door deze combinatie. sterkte met het herstel en hopelijk heb je ook genoeg momenten dat je kan genieten ❤️

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

GEFELICITAAAART 🥳 en alles op zn tijd!♥️

8 maanden geleden

Mijn nieuwe sluitband is binnen en ik kan niet wachten hem morgen te dragen. Ik heb echt een beetje stevigheid nodig rond mijn romp. Bij de vorige bevalling bond ik het vreselijk maar nu mijn buikspieren afwezig zijn zit het heerlijk

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

Gefeliciteerd !!

8 maanden geleden

Wie wachten er nu nog?

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Wie wachten er nu nog?
🙋‍♀️