Hi dames
Aangezien het heel leuk is om ervaringen te delen, is dit vaak nog leuker te delen met (aanstaande) mama's die in dezelfde week zijn uitgerekend!
Hoe gaat het met de klachten? Worden de symptomen al minder? Komt er al een buikje? Weten eventuele broertjes/zusjes het al? Weten anderen al van de zwangerschap? Hoe staat het met de eventuele nipt? Of nog allerlei kleine dingen waar je niet per se een eigen topic voor wil openen, maar wel benieuwd bent naar ervaringen! Deel ze vooral hier 🍀😊
Fijne zwangerschap!
Deel 1 Topic:
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2024/kletsgroep-1-tm-7-feb-27Vew6?page=1
Topic deel 2:
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-februari-2024/kletsgroep-1-tm-7-feb-deel-2-a19JXa?page=1
Wat fijn om hier herkenning te lezen. Mijn eerste lag in een stuit en heb toen een keizersnede gehad. Nu ga ik voor een natuurlijke bevalling maar inmiddels al 40+1 en begin ik heel ongeduldig te worden met name door de lichamelijke ongemakken (bekkenpijn, indalingsweeen, slecht kunnen slapen etc). Later in de week een inleiding bespreken in het ziekenhuis met 41 wk maar het liefst wil ik natuurlijk dat het spontaan op gang komt.. Ik krijg ook dagelijks appjes en telefoontjes van "is ze er al?". Heel lief en goed bedoeld maar ik raak er ook geïrriteerd van.
Hier ook. Morgen weer een controle bij de verloskundige. Dan 40+2. Strippen doet ze ook pas vanaf 41 weken. Ik heb deze zwangerschap 3x gedroomd dat ze op 10-2 komt dus ik maak me nog niet zo druk 🤭
Hier ook. Morgen weer een controle bij de verloskundige. Dan 40+2. Strippe ...
Haha dat heb ik met de verloskundige afgesproken om 10-2 te bevallen ergens in de middag zo na de zwangerschaps yoga🤣🤣 ben alleen bang dat die kleine zich dat niet aan houdt 🤭😉
Ikzelf ook nog steeds. 2 Weken geleden begonnen met inleiden. Vandaag pogin ...
Jeetje, dat is wel heel erg vervelend dat de pogingen steeds mislukken. Hoop dat er toch snel sprake is van een geslaagde poging en je jullie kindje mag ontmoeten. Sterkte!!