1040 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Ikzelf ook nog steeds. 2 Weken geleden begonnen met inleiden. Vandaag pogin ...
Dat is niet niks. Wat proberen ze dan wat niet lukt als ik vragen mag?
8 maanden geleden
Reactie op Blue Mountain
Dat is niet niks. Wat proberen ze dan wat niet lukt als ik vragen mag?
Heb 3x een ballonnetje gehad. Op zich kunnen ze de vliezen breken, pillen of weeënopwekkers geven, maar omdat het hoofdje boven m'n bekken zweeft is er grote kans dat de navelstreng nar beneden zakt en het dus een spoedkeizersnede (al dan niet onder narcose) wordt. En dat risico is te groot. Bovendien is er een grote kans op het scheuren van mijn ks litteken als we met pillen inleiden. Dus nu maar weer een week wachten. Daarna moet ik wel echt bevallen, linksom of rechtsom.
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Heb 3x een ballonnetje gehad. Op zich kunnen ze de vliezen breken, pillen o ...
Zie je zelf een geplande keizersnede op dit moment niet zitten dan? Althans dat zou denk ik de keuze zijn die ik zou maken nu. Maar ik snap ook als je nu gewoon wil bevallen dat je nog even doorzet
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Heb 3x een ballonnetje gehad. Op zich kunnen ze de vliezen breken, pillen o ...
o wat vervelend joh! wat een spanning zal je hebben! Ik zit momenteel in dezelfde situatie. Keizersnee in het verleden. Ballonnetje heeft z'n werk gedaan maar kindje ligt niet meer ingedaald. dus nu wachten op de gynaecoloog wat het vervolg wordt. Hoop heel erg voor je dat je snel mag bevallen!
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Jij ook al! Eerst hoop je dat het ballonnetje werkt en vervolgens heb je er ...
stom hé die onzekerheid! Je hoopt van alles maar dat helpt niet zo veel
8 maanden geleden
Reactie op BibsBibi
Wij hebben dit weekend een klein jongetje gekregen 🥰👶🏻
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! 💙🩵
Vandaag 40 weken en 4 dagen hier. Ben het echt goed zat aan het worden inmiddels, de voor of oefenweeën (of wat het ook zijn mag) werken er ook niet aan mee. Morgen controle in het ziekenhuis en een gesprek voor het inleiden van de bevalling..😅
Vervelend voor de gene waarbij de inleiding niet doorzet. Hopelijk verloopt de bevalling voor jullie toch een beetje naar wens straks! 🤞🏻🍀
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Mijn keizersnede was echt vreselijk, dus dat wil ik echt proberen te voorko ...
Begrijpelijk. Ik had twee prima keizersnedes, nog nooit vaginaal bevallen (ook geen optie ivm myoom op de foute plek) maar dan snap ik je wel
8 maanden geleden
Reactie op Raeven
Jij ook al! Eerst hoop je dat het ballonnetje werkt en vervolgens heb je er ...
Bij mij heeft de gynaecoloog het kindje in het bekken geduwd en de vliezen gebroken. Maar kindje lag wel goed voor het bekken, dat is bij jou misschien net wat anders. Nu kijken ze of mijn lichaam het zelf oppakt of dat ik weeën opwekkers nodig heb. Voor jou misschien wel moeilijk om te lezen dat ik wel mag en jij nog niet! kan mij voorstellen dat het voor jou heel rot voelt
8 maanden geleden
Reactie op G_w_e_n_n
Heeft hier nog iemand op het wachtbankje al dagen super veel honger? Ik mer ...
ja ik ook!
echt hongerklop vandaag, helemaal flauw en trillerig terwijl ik vannacht en vanochtend wel normaal heb gegeten. Ook echt niet fijn. Ik hoop dat het een voorteken is.
8 maanden geleden
Reactie op Blue Mountain
Bij mij heeft de gynaecoloog het kindje in het bekken geduwd en de vliezen ...
Oh wat fijn dat dat kon! Niet moeilijk om te lezen hoor. Juist fijn dat jouw bevalling wél door kan zetten.
Bij mij was dat inderdaad geen optie omdat er te veel ruimte is. Grote buik, veel zwangerschappen.
Zet 'm op!!
8 maanden geleden
Reactie op Mar987
Ik was stiekem wel ff al in de gaten aan het houden wanneer jij weer in de ...
Wat een superlief bericht 🥰 dankjewel! Er zijn zeker veel geniet momenten, het is een wolk van een baby. De eerste was een huilbaby, ging echt overal van krijsen. Dus ik weet echt niet wat me overkomt nu, ze is zo rustig.