1040 Reacties

8 maanden geleden

Reactie op eefje2024

GEFELICITAAAART 🥳 en alles op zn tijd!♥️
dankjewel ❣️🥳

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ikzelf ook nog steeds. 2 Weken geleden begonnen met inleiden. Vandaag pogin ...
Dank voor de felicitaties! jij hebt het wel echt te verduren meid, 4 pogingen.. dat moet echt een uitputtingsslag zijn. Vooral ook met alle risico's erbij. Ik ga hier heel hard zitten hopen dat je bevalling alsnog heel snel uit zichzelf begint. heel veel sterkte ❤️

8 maanden geleden

Reactie op femkesth (Moderator)

Heel herkenbaar verhaal!
wil je er wat over delen?

8 maanden geleden

Hoe gaat het hier met iedereen? ik lees regelmatig mee en wat blijft het frustrerend en of spannend voor de laatste " wachters " . oh mensen had iemand mij even extra kunnen voorbereiden hoe verliefd je kan worden op je kind? echt alle clichés zijn waar he!!! en dat na 5 dagen mama zijn🤣🤣 echt leuk om te lezen dat jullie elkaar ook blijven opzoeken met z'n allen! btw side note..zijn er bij hier die momenteel ook niet meer kunnen zitten van een knip en scheur ( ik had de volle bingokaart namelijk )

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

Dank voor de felicitaties! jij hebt het wel echt te verduren meid, 4 pogin ...
Ja, dat is het ook. Door op m'n tandvlees want ik wil écht geen keizersnede. 🤞🏻 Hoe is het met jou en je meisje?

8 maanden geleden

Reactie op Nietje

dankjewel! Ik barst elke keer als ik je bericht wil beantwoorden in tranen ...
Kraamtranen… ik had dat in het ziekenhuis toen ik om pijnstillers vroeg 🤣

8 maanden geleden

Reactie op Raeven

Ja, dat is het ook. Door op m'n tandvlees want ik wil écht geen keizersnede ...
Denk dat ik namens de hele groep spreek dat we allemaal voor jou hopen dat je snel een vlotte bevalling mag meemaken!

8 maanden geleden

Reactie op Yunalessica1984

Denk dat ik namens de hele groep spreek dat we allemaal voor jou hopen dat ...
Aaahhh... wat lief! Dank je wel!!

8 maanden geleden

Ja hier ook kraamtranen dag. Oudste dochter was vannacht ziek wakker geworden en baby heeft nu wel ook last van krampjes helaas. Dus vandaag weinig energie en mijn eerste dagen dopamine- adreline shot was duidelijk precies vandaag uitgewerkt🙃. Ben door de kraamhulp tot 3x aan toe terug gestuurd naar bed op bij te slapen omdat het niet lukte. maar blijkbaar was dat haar missie voor vandaag: jij zal en gaat even bij slapen😂 Uiteindelijk 1,5u geslapen🙌, andere dochter na een chill dagje thuis weer aan het opknappen en nu gewapend met sab simplex en speentje de nacht weer in💪 Succes allemaal weer. En idd wat al gezegd werd, leuk en lief om te lezen dat iedereen zo mee leeft/ leest met elkaar❤️

8 maanden geleden

Reactie op Mar987

Ja hier ook kraamtranen dag. Oudste dochter was vannacht ziek wakker geword ...
Ja das nadeel aan winter baby’s met broertjes en zusjes … dat griep en verkoudheidsseizoen gaat gewoon door. Hier ook een verkouden kleuter. Onze dame had al meer dan 48 uur niet gepoept. Kreeg ze enkel op mijn borst in slaap. Kan ze daarna gelukkig wel weg leggen zodat ze door slaapt. Maar toen straks begon ze eenmaal te poepen (was net haar luier aan het doen) stopte het niet meer 🤣 luier erna ook weer vol. Dus hopelijk vannacht weer een rustigere nacht voor ons

8 maanden geleden

Ja das nadeel aan winter baby’s met broertjes en zusjes … dat griep en verk ...
Aw ja poep wordt met kinderen echt een ding in je leven😂 Maar fijn dat het weer gelukt is🙌 Vast een opluchting voor iedereen in huis haha. Hier ook het liefst op de borst in slaap. overdag wel slapen als een roosje in de box of co sleeper, maar ' s nachts...🥱

8 maanden geleden

Na vanaf zondagavond weeën te hebben weggepuft, heb ik vandaag een prachtige blonde jongen van 4,5 kilo (met ruggenprik!) op de wereld gezet! Eindelijk! ❤️

8 maanden geleden

Reactie op Onzegrootstereis

Na vanaf zondagavond weeën te hebben weggepuft, heb ik vandaag een prachtig ...
Gefeliciteerd! Wat een prestatie😊 Geniet van de kleine jongen!

8 maanden geleden

Ja das nadeel aan winter baby’s met broertjes en zusjes … dat griep en verk ...
Toevallig is het hier ook poepdag geweest! 3 luiers vol mosterd🤣 En weer gegroeid💪🏼 3940. Dat is nog steeds niet het geboortegewicht maar we doen het ervoor. Zijn naar de afdeling moeder&kind geweest in het ziekenhuis om presentjes te brengen (zuster-sleutelhangers met bedankkaartjes) Ik voelde me weer so trots achter de wagen🥰♥️

8 maanden geleden

gefeliciteerd!🥰💙 Veel geluk

8 maanden geleden

Aah gefeliciteerd. Fijn dat hij geboren is 🥰

8 maanden geleden

Gefeliciteerd! 💙

8 maanden geleden

Bij mij zijn de weeën begonnen om 4 uur vannacht! Ik vind het nu al best pittig...

8 maanden geleden

Reactie op Anne211209

Bij mij zijn de weeën begonnen om 4 uur vannacht! Ik vind het nu al best pi ...
succes! Je kan dit. Mij helpt/hielp de gedachte heel erg; dit gaat weer over. Ik dacht dat ze afgelopen nacht waren begonnen, leken regelmatig en ook krachtig. Voor 6 uur lang. Maar weer afgezakt. Ik baal dus als een stekker. Weet het even niet zo goed meer

8 maanden geleden

Maandag, precies op zijn uitgerekende datum is onze lieve Florian geboren! 💙 Het begon zondag nacht met weeen en bloedverlies. we zijn al vrij snel naar het ziekenhuis gegaan. Daar stagneerde de boel eerst een hele tijd. Uiteindelijk vliezen goed gebroken en in bad gegaan. Toen ging het echter zo snel dat zijn hartslag omlaag ging en hij opeens heel snel geboren moest worden. Ik mocht twee keer persen met vacuümpomp en knip en als dat niet zou lukken keizersnee. Was echt even spannend maar Ik heb alles gegeven en het is gelukt! 💪 Hij doet het super goed en na een nachtje in het ziekenhuis zijn we weer lekker thuis. Nu gaan we samen genieten 🥰 heel veel succes voor alle dames die nog aan het wachten zijn. Jullie kunnen het!