1040 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op Lexi2
Onze lieve dochter Eva is geboren op 6 februari 2024 om 13:13 uur met een g ...
Gefeliciteerd met jullie Eva!!💜
jeetje joh wat een topsport heb jij bedreven met zo een bevalling en ook nog even in de ochtendspits moeten verkassen.
nu hopelijk bijkomen en hier en daar uurtjes proberen bij te slapen. Fijn dat je prettige kraamzorg hebt🙌
8 maanden geleden
Reactie op Mar987
ik bedoelde met de eerste alinea vooral jouw situatie😉 Hoop dat jullie van ...
Hier in het begin ook problemen met de temperatuur houden in de nacht… tis maar 14 graden boven en geen verwarming. Dus hier dubbele kruik, deken en slaapzak tog 3 en dan blijft ze lekker 37.1
8 maanden geleden
Ben een beetje te sloom op het forum nu, maar bedankt voor alle lieve felicitaties! ❤️
En uiteraard gefeliciteerd voor alle andere kersverse mama’s!
Voor de paar berichtjes die ik lees over wachtenden en net beginnende weeën- jullie kunnen het! Nog even! 🥰
8 maanden geleden
Reactie op MamaMiep
Jup, ik! Vandaag 40+1..
wel ontzettend onrustig en nauwelijks geslapen.. w ...
Hier inmiddels 40-6 🙈
waar ik eerder een paar slapeloze en rommelige nachten had, vannacht zowaar heel goed geslapen en weinig actie. Ben benieuwd wanneer die zich aandient en of hij nog een extra zetje nodig gaat hebben 😬
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Zijn hier nog mensen die nog niet bevallen zijn?
Ik nog niet! 41 weken vandaag😬.
Morgen wel melden in het ziekenhuis voor een ballon.
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
yep, 40 weken en 6 dagen nu. Vanmorgen huilend wakker geworden. Al die tijd sterk geweest maar het werd mij even teveel allemaal door alle spanning en het geduld dat aardig op is. Morgen terug naar het ziekenhuis voor controle en mogelijk strippen maar eerst deze dag eens goed door zien te komen. Voel me zo schuldig naar het kindje toe dat nog lekker zit maar ik ben er echt wel klaar mee nu. 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Leennie1994
yep, 40 weken en 6 dagen nu. Vanmorgen huilend wakker geworden. Al die tijd ...
wat Mar987 ook al zegt. Die gevoelens mogen er zeker zijn en zijn ook heel herkenbaar!
Het geduld wordt ook op de proef gesteld en als het geduld op is, zegt nog niet dat de baby er is. Ze hebben nou eenmaal een eigen wil! Hopelijk kom je de dag goed door en besluit ze dat ze er zelf klaar voor is :)
8 maanden geleden
Heey dames!! Ja die gevoelens hè 🫣! Ik moet eerlijk zeggen dat ik een heerlijke zwangerschap heb en dat het lichamelijk ook nog steeds goed gaat! Loop lekker nog iedere dag met de hond ben zelfs gisteravond even bij de carnavals wagen wezen helpen! Maar mentaal… dat begint wel een dingetje te worden… vind het zo spannend… ben zo nieuwsgierig maar ook allerlei gevoelens van onzekerheid en angst die nu komen… maar het hoort er schijnbaar bij…
8 maanden geleden
Vandaag 40+4. Ik mag echt niet klagen want ik voel me mentaal en fysiek nog prima. Vanochtend de echo van mijn hart gehad en gelukkig heb ik geen verwijde aorta (was een angst door recente diagnose bij mijn broertje). Ze hebben ook nog even naar de groei van ons meisje gekeken en is wel wat groter dan dat ze bij de 20 wekenecho hadden voorspeld 🙈. Dachten eerst 3,1 kilo maar nu rond de 4 kilo. Haar benen zijn ook echt lang dus ben blij dat ik niet veel maatje 50 heb gekocht 😇
8 maanden geleden
Reactie op Vrilub
Ik! 40 + 2 nu en ik herken de verhalen van de andere nog wachtende mama's 😅 het geduld en de energie begint aardig op te raken... Ik bereid me weer voor op een rustig dagje op de bank 😴
8 maanden geleden
Succes dames. Mijn eerste was ook met 41 weken en toen was ik er echt klaar mee dus ik voel voor jullie!